Kėdę „Eurovizijos“ scenoje norėjusi susprogdinti Paula priversta keisti finalinį pasirodymą

Kai iki laimėtojo vardo lieka vos vienas žingsnis, „Eurovizijos“ dalyviai visomis priemonėmis stengiasi patraukti publikos ir komisijos dėmesį. Jauniausia atlikėja Paula lemiamai kovai buvo pasiruošusi pasitelkti net... sprogmenį.
Paula
Paula / Luko Balandžio / 15min nuotr.

Sekmadienio vakarą, 21 val. LRT tiesioginiame eteryje vyks „Eurovizijos“ finalinė laida. Čia ketvirtu numeriu pasirodysianti Paula buvo priversta savo pasirodymą kiek pakeisti.

Kūrinį „123“ atliekanti dainininkė pusfinalio metu kėdę, ant kurios sėdėdama dainavo, pakėlė ir metė į žemę. Finalinei laidai jos komanda buvo sumaniusi tą kėdę susprogdinti.

„Generalinės repeticijos metu pirmą kartą pabandėme kėdės sprogdinimą, bet jis buvo ganėtinai didelis. Žmonės sakė, kad už 15 metrų jautė jėgą. Pati Paula kiek išsigando, bet nepasimetė, laiku įstojo toliau dainuot, tačiau dėl saugumo nusprendėme šio plano atsisakyti“, – pasakojo Paulos vadybininkas Henrikas Draugelis.

VIDEO: Paula - „1 2 3“ - Eurovizijos pusfinalis

Žinoma, šį šou akylai prižiūrėjo pirotechnikos profesionalai, tačiau Paulos komanda nusprendė nerizikuoti.

„Norėjome dar kartą nustebinti publiką. Paula yra ne kartą minėjusi, kad kėdė yra išsilaisvinimo simbolis. Praėjusį kartą ji paimdavo savo rankomis kėdę ir ją dauždama išsilaisvindavo. Šįkart norėjome, kad ji stovėtų scenos šone, mosteltų ranka ir ta kėdė sprogtų“, – kalbėjo H.Draugelis.

Tačiau nei pati Paula, nei jos komanda sako dėl šio pasikeitimo nė kiek nenuliūdo – nuo pat pradžių buvo pasiruošę planą A ir planą B.

„Aišku, jeigu laimėsime, tai iki didžiojo konkurso tikrai rasime dar geresnį sprendimą. O šiandien pasiliksime prie kėdės daužymo. Bet bus ir daugiau staigmenų“, – šypsojosi Henrikas Draugelis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis