Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Kodėl Lietuvai „Eurovizijoje“ turėtų atstovauti Kotryna Juodzevičiūtė?

„Eurovizijos“ atranka – jau finišo tiesiojoje: šeštadienį televizijos žiūrovai išgirs konkurso finalą, ir galų gale sužinosime, kas nugalės. Dėl teisės atstovauti Lietuvai besivaržantys dainininkai besąlygiškai tiki, kad tai jie būtų geriausi Lietuvos atstovai didžiojoje „Eurovizijoje“. Kokie argumentai? Savuosius išdėstė atrankos dalyvė Kotryna Juodzevičiūtė.
Kotryna Juodzevičiūtė 15min redakcijoje
Kotryna Juodzevičiūtė 15min redakcijoje / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

Iki nacionalinės „Eurovizijos“ atrankos finalo likus mažiau savaitei, 15min pakalbino toliau atrankoje besivaržančius dainininkus: paklausė, kodėl būtent jie turėtų atstovauti Lietuvai „Eurovizijoje“.

Atrankoje su daina „Love Shadow“ dalyvaujanti Kotryna Juodzevičiūtė sako, kad didžiausias jos koziris konkurse – išskirtinė daina, pasižyminti originalumu, tačiau tuo pat metu priimtina daugeliui.

„Pirmiausia, mano daina yra išskirtinė. Ji kreivoka, kažkokia kitokia, bet tuo pačiu ne per daug nutolusi nuo standarto. Antras dalykas, tai aš pati, taip pat mano ir pritariančiųjų vokalistų skleidžiama idėja. Tai futurizmo tema, o tą meilės šešėlį kiekvienas gali interpretuoti savaip. Manau, daugeliui žiūrovų tai galėtų būti įdomu. Jei kažkas apsiims tais meilės šešėlio ieškojimais, manau, turime šansą išvažiuoti į didžiąją „Euroviziją“, - kalbėjo K.Juodzevičiūtė.

Visą pokalbį su K.Juodzevičiūte išgirsite vaizdo reportaže:

VIDEO: Kotryna Juodzevičiūtė paaiškino, kodėl ji turėtų atstovauti Lietuvai „Eurovizijoje“
VIDEO: Kotryna Juodzevičiūtė „Love Shadow“
VIDEO: 15min studijoje - „Eurovizijos“ atrankos dalyvė Kotryna Juodzevičiūtė

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos