Geriausias metų pasiūlymas! Prenumerata vos nuo 0,49 Eur/mėn.
Išbandyti

„Little Big“ „Uno“ tapo populiariausiu „Eurovizijos“ vaizdo klipu: konkurentus lenkia dešimteriopai

Rusijai „Eurovizijoje“ atstovausiantys „Little Big“ ir toliau laužo standartus. Vos tik pasirodęs kūrinio „Uno“ vaizdo klipas iš karto tapo populiariausiu šių metų konkurso vaizdo klipu. Per penkias dienas jis peržiūrėtas daugiau kaip 32 mln. kartų. Lietuvoje „Uno“ populiariausių „Youtube“ vaizdo klipų sąraše užima pirmą vietą.
„Little Big“
„Little Big“ / „Warner Music Russia“ nuotr.

„Little Big“ kūrinį „Uno“ pristatė kovo 12-osios vakarą televizijos laidoje „Vakaras su Urgantu“. Kartu su dainos premjera „TikTok“ socialiniame tinkle duotas startas ir #unovisionchallenge iššūkiui. Jo esmė – atkartoti klipe matomus šokių žingsnelius: judinti kelius, rankas, apsisukti per juosmenį ir svarbiausia – išlaikyti abejingą veidą.

Šiuo metu iššūkis skaičiuoja daugiau kaip 70 mln. peržiūrų, prie jo prisijungė daugybė Rusijos žvaigždžių ir tinklaraštininkų. #Unovisionchallenge iššūkis „TikTok“ platformoje pagerino per dieną įkeltų vaizdo įrašų rekordą, rašoma pranešime spaudai.

„Little Big – „Uno“:

VIDEO: Little Big - Uno - Russia

„Eurovizijos“ „Youtube“ paskyroje įkeltas vaizdo klipas šiuo metu užima pirmą vietą populiariausių sąraše net keturiose šalyse (Rusijoje, Baltarusijoje, Lietuvoje ir Ukrainoje), Latvijoje ir Estijoje – antrą, Vokietijoje devintą, Ispanijoje aštuonioliktą, o Prancūzijoje devynioliktą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Televiziniai „Oskarai“ – išdalinti, o šiuos „Emmy“ laimėtojus galite pamatyti per TELIA PLAY
Progimnazijos direktorė D. Mažvylienė: darbas su ypatingais vaikais yra atradimai mums visiems
Reklama
Kodėl namui šildyti renkasi šilumos siurblį oras–vanduo: specialisto atsakymas