Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Lotynų Amerika surengs savo „Euroviziją“

Europos transliuotojų sąjunga su džiaugsmu pranešė apie planus išplėsti „Eurovizijos“ dainų konkurso prekės ženklą į Lotynų Ameriką.
„Eurovizija“
„Eurovizija“ / „Scanpix“ nuotr.

„Eurovizijos“ dainų konkursą Lotynų Amerikoje prodiusuos Christeris Björkmanas, Andersas Lenhoffas, Ola Melzig, Peteris Settmanas ir Gregas Lipstone'as, Amerikos dainų konkurso ir Kanados „Eurovizijos“ dainų konkurso prodiuseriai.

2022 m. „Eurovizijos“ dainų konkursas sulaukė daugiau nei 75 mln. unikalių žiūrovų „YouTube“ platformoje, 232 teritorijose visame pasaulyje. Lotynų Amerikos šalys žiūrėjo daugiausiai tarp nedalyvaujančių šalių. Tarp šių šalių – Argentina, Brazilija, Čilė ir Meksika.

Dabar prodiuseriai artimiausiais mėnesiais pradės „Eurovizijos“ dainų konkurso Lotynų Amerikoje miesto šeimininko paieškas tarp geriausiai pasirodžiusių Lotynų Amerikos rinkų.

Eurovizijos dainų konkursas Lotynų Amerikoje – tai naujausias pasaulinės Eurovizijos dainų konkurso plėtros etapas, kuriuo kartu keliamas prekės ženklo palikimas ir išlaikomas vietos kultūros atstovavimas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos