„Mes turėjome du planus – vieną pigų ir vieną brangų. Brangus nepavyko, padarėme pigų“, – prisimena savo šokėjo talentą grupėje atskleidęs žurnalistas Arnoldas Lukošius. Ir priduria – gal ir gerai, kad tas brangus planas nepavyko.
A.Lukošius atvirauja: brangusis planas buvo toks įspūdingas, kad sunku net suskaičiuoti, kiek tai būtų kainavę. Ką planavo „LT United“?
„Jeigu būtume turėję labai daug pinigų, būtume gyvenę atskirai nuo kitų dalyvių. Norėjome išsinuomoti labai daug limuzinų ir visur aplink važinėtis. Planavome kurti tokį nežinia kokio dydžio žvaigždžių įvaizdį, nors apie tas žvaigždes niekas nežino“, – juokdamasis prisimena A.Lukošius.
Anot A.Lukošiaus, jam ir dabar įdomu, kaip tokią „akciją“ būtų vertinę „Eurovizijos“ gerbėjai. „Gal ir gerai, kad neišėjo“, – juokasi buvęs "Eurovizijos" dalyvis.
Tokių reklaminių kampanijų pavyzdžių pateikė Audrius Giržadas: „Pavyzdžiui, Graikija dirbtinai kuria triukšmą apie save – atvažiuoja patys su keturiomis televizijos kameromis, visaip fotografuoja savo atstovą ir mėgina dėmesį atkreipti, ažiotažą kuria. Po to paaiškėja, kad ir tos kameros, ir fotoaparatai tušti.“