Pagal „The Roop“ eurovizinę dainą diskoteką lėktuve ir oro uoste surengė pilotai ir stiuardai: pamatykite

Iki didžiosios „Eurovizijos“ likus mažiau nei mėnesiui, naują ir netikėtą „The Roop“ klipo „Discoteque“ versiją šįkart pristato aviacijos bendrovė „KlasJet“. Vaizdo klipas filmuotas biure, būstinės miestelyje, Vilniaus oro uosto rampoje ir net viename iš kompanijos privačių lėktuvų.

Ar kada susimąstėte, ko reikia norint surengti malonią VIP verslo kelionę reaktyviniu lėktuvu? Nors keleiviui, besimėgaujančiam išskirtiniu aptarnavimu ir puikia virtuve, gali atrodyti, jog tai nereikalauja jokių pastangų, tačiau kad tai įvyktų, būtinas kruopštus planavimas bei kiekvienos, net ir mažiausios, detalės apgalvojimas.

„Mūsų „nieko nėra neįmanomo“ požiūris verčia mus išsiskirti ir pademonstruoti gebėjimą patenkinti net neįprastus ir unikalius kliento poreikius. Būtent todėl „KlasJet“ nedvejodami prisidėjo prie LRT paskelbtos iniciatyvos „GELTONA BANGA“, raginančios visą šalį palaikyti „The Roop“ – grupę, atstovausiančią Lietuvai „Eurovizijos“ dainų konkurse Roterdame gegužės 18–22 dienomis“, – teigiama pranešime spaudai.

Pamatykite klipą:

VIDEO: Pagal eurovizinį „The Roop“ kūrinį pilotai ir stiuardai šoko privačiame lėktuve

„KlasJet“ komanda skelbia, kad įdėjo daugybę pastangų kurdami choreografiją vaizdo įrašui, kurį filmavo net keliose vietose – biure, būstinės miestelyje, Vilniaus oro uosto rampoje ir net viename iš unikalių kompanijos privačių lėktuvų.

Galutinis produktas yra puikiai atliktas įspūdingas pasirodymas, kuriame komandos nariai atskleidė savo kūrybinę fantaziją ir beribę energiją, norėdami parodyti paramą grupei, kuria jau dabar didžiuojasi visa šalis. Anot komandos, VIP skrydžio organizavimas nedaug skiriasi nuo šokio filmavimo. Visi vargai bei pastangos ruošiantis bei įgyvendinant projektą, nepastebimai išsisklaido ir tampa gana trumpu, tačiau nepakartojamu galutiniu produktu.

Po vaizdo įrašo premjeros „KlasJet“ vadovė Rita Domkutė sakė: „Esu labai patenkinta rezultatu ir likau tiesiog sužavėta mūsų komandos pasirodymu. Tačiau tai man nėra staigmena – mes nuolat dedame visas pastangas, kad užtikrintumėme geriausius rezultatus. Kaip komanda esame įpratę sklandžiai dirbti ilgas valandas, kad mūsų klientai, dažnai žinomos pasaulinio lygio garsenybės, gautų jų vertą kokybišką ir sklandų pasirodymą. Grupei „The Roop“ linkėdama kuo geriausios kloties Roterdame, labai džiaugiuosi matydama, kad šį kartą ir mūsų komanda gali džiaugtis pelnytu dėmesiu.“

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis