Šiemet surengti didžiausią muzikinį konkursą Europoje Ukrainai kainavo 18,5 mln. eurų.
2016 metų rugpjūtį „Eurovizijos“ numatytasis biudžetas siekė 15 mln. eurų, tačiau palaipsniui buvo padidintas.
Šiuos skaičius įvardija Ukrainos kanalas „Channel 24“, atlikęs specialų tyrimą, kurio metu jau atskleidė 500 operacijų, susijusių su konkursu.
Kol kas didžiausios išlaidos atrodo taip:
- 2 686 535 Eur – apšvietimui
- 1 101 348 Eur – projektoriams ir ekranams
- 1 039 463 Eur – scenos konstrukcijoms
- 913 564 Eur – video ir televizijos produkcijai
- 784 510 Eur – žiūrovų pakyloms
- 679 230 Eur – skryžiams
- 530 737 Eur – LED dizainerių paslaugoms
- 529 595 Eur – garso įrangai
- 484 357 Eur – video stebėjimui
Tai – didžiausios išleistos sumos, tačiau mažesnės sąskaitos taip pat stebina. Pvz., raudonojo kilimo, kuris šiemet buvo ilgiausias istorijoje, ceremonija atsiėjo 19 517 eurų.
Tačiau tai – mažiau nei Jamalos pasirodymo kaina. Už tai, kad 2016 metų „Eurovizijos“ laimėtoja užliptų į sceną, organizatoriams teko sumokėti 32 850 eurų.
Tai – dvigubai daugiau nei kartu sudėjus gavo Ruslana ir Onuka. Šioms žvaigždėms teko po 13 121 ir 1 500 eurų.
Žinoma, lėšos bus padengtos ir iš rėmėjų fondų. Mažiausiai du stambūs prekės ženklai finansavo konkursą. Turizmo fondai taip pat padės palengvinti dalį finansinės naštos.