Pergalė „Eurovizijoje“ pranašaujama Prancūzijos atstovui Amaury Vassili

Vokietijos vakariniame mieste Diuseldorfe šeštadienį vyksiančiame 56-ojo „Eurovizijos“ dainų konkurso finale susigrums 25 atlikėjai ir grupės, kurių pasirodymus stebės apie 125 mln. žmonių visame pasaulyje.
Amaury Vassili
Amaury Vassili / AFP/„Scanpix“ nuotr.

Lažybų organizatoriai mano, kad šiemet tarptautinio konkurso favoritas yra Prancūzijos atstovas Amaury Vassili, atliekantis operos stiliaus dainą „Sognu“ („I Would Dream About Her“) korsikiečių kalba.

„Neturiu tobulai išlavinto operinio balso, tačiau mano balsas iš tiesų gerai pritaikytas dainuoti didelei auditorijai“, – sakė 21 metų tenoras A.Vassili. – Stengsiuosi kiek galėdamas.“

Didelė konkurencija jaučiama iš Airijos, kuri yra „Eurovizijos“ rekordininkė, triumfavusi šiame konkurse septynis kartus. Šiemet žaliosios salos gyventojai deda viltis į brolių dvynių duetą „Jedward“ ir jų dainą „Lipstick“.

Didžioji Britanija, pernai likusi paskutinė, tikisi, kad daugiau šalių neliks abejingos nepriekaištingos išvaizdos vaikinų grupės „Blue“ nuotaikingai dainai „I Can“. Paskutinę pergalę britams „Eurovizijoje“ iškovojo grupė „Katrina and The Waves“ 1997 metais.

Dar viena iš favoričių – Suomija, kuri tikisi pakartoti 2006 metų triumfą, kai „Eurovizijos“ laurus nuskynė į orkus panašiomis būtybėmis persirengę sunkiojo roko grupės „Lordi“ nariai, atlikę dainą „Hard Rock Hallelujah“.

Šįkart Suomija išsiuntė į Diuseldorfą 20 metų dainininką, kurio sceninis vardas – Paradise Oskaras. Jis atliks baladę, kuri turėtų patikti aplinkosaugos aktyvistams – apie devynmetį, kuris „išėjo į pasaulį, kad išgelbėtų planetą“ ir kuris „nesugrįš, kol ji nebus išgelbėta“.

VIDEO: Amaury Vassili - Sognu (France)

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis