„Eurovizijos“ tinklaraštyje „Wiwibloggs“ rašoma, kad trikampis – forma, nuo seno žinoma ir reikšminga daugeliui tautų. Trikampius galima pastebėti ir Dovydo žvaigždėje, kuri piešiama ant sinagogų, žydų antkapių ir yra Izraelio vėliavos simbolis. Todėl nenuostabu, kad panaši simbolika vyraus ir 2019-ųjų „Eurovizijoje“.
Kaip aiškina Europos transliuotojų sąjunga, naujasis logotipas – auksinė žvaigždė iš trijų trikampių – įkvėptas „Eurovizijos“ scenos dizaino, kurį šiais metais sukūrė dizaineris Florianas Wiederis. Scena puošta keliais šimtais trikampio formos detalių.
Kaip rašoma KAN ir Europos transliuotojų sąjungos paviešintame pranešime, trikampis – gilią prasmę turinti forma.
„Tai viena seniausių pasaulyje žinomų formų, kuri yra kertinis simbolis tiek mene, muzikoje, tiek kosmologijoje ir gamtoje, ir kuri simbolizuoja kūrybiškumą ir ryšį. Kai trikampiai susijungia ir susilieja, tampa vienu objektu, atspindinčiu begalinį žvaigždėtą dangų, kuomet ateities žvaigždės 2019 metais susitiks „Eurovizijoje“, Tel Avive“, – rašoma pranešime.
„Eurovizijos“ vykdantysis prodiuseris Jonas Ola Sandas sakė, kad naujasis konkurso dizainas puikiai atspindi ir jo temą: „Džiaugiamės, kad logotipas, kartu su šūkiu „Dare to Dream“ (liet. – išdrįsk svajoti), puikiai papildo kampuotą F. Wiederio sukurtą scenos dizainą. Tikimės, kad šių metų konkurso kūrybinė tema įkvėps 42 dalyvius, kurie susirinks gegužės mėnesį Tel Avive, nes jie svajoja tapti ateities žvaigždėmis.“