Provokuojantys „Little Big“ pristato ilgai lauktą „eurovizinę“ dainą: ar rimti konkurentai?

Prieš daugiau nei savaitę pasirodžiusi žinia, kad Rusijai šių metų „Eurovizijoje“, vyksiančioje Roterdame, atstovaus skandalingais hitais garsėjanti grupė „Little Big“, daugeliui buvo itin netikėta. Tiesa, tąkart gerbėjai dar negirdėjo kūrinio, su kuriuo scenos chuliganais praminta ketveriukė bandys išpešti pergalę. Dabar „Little Big“ pagaliau pristato ir jį bei dainos klipą.
Grupė „Little Big“
Grupė „Little Big“ / „Scanpix“ nuotr.

„Little Big“ kūrinys „Uno“, su kuriuo grupė pasirodys gegužę vyksiančiame dainų konkurse, oficialiai pristatytas kovo 12-osios vakarą. Jis nuskambėjo televizijos laidoje „Vakaras su Urgantu“. Čia pristatytas ir dainos vaizdo klipas.

Vis dėlto daugelis nekantravo ir išgirsti dainą tikėjosi dar šios savaitės pradžioje, mat kovo 9-oji buvo paskutinė diena pateikti kūrinius „Eurovizijai“. Tačiau Rusija savo eurovizinį pasirinkimą šiemet pristatė paskutinė iš visų šalių.

Išgirskite ir įvertinkite „Little Big“ dainą „Uno“, su kuria grupė sieks pergalės šių metų „Eurovizijoje“:

VIDEO: Little Big - Uno - Russia

Tiesa, dalis kūrinio gerbėjams jau buvo girdėta. Neseniai kilo lengvas sąmyšis, kai kovo pradžioje platformoje „YouTube“ buvo įkelta „UNO“ vos 15 sekundžių ištrauka – jau tuomet teigta, kad tai būtent ta daina, su kuria Rusijos atstovai pasirodys „Eurovizijoje“.

Vis dėlto grupė tada neigė, kad šis kūrinys, kurio ištrauka buvo nutekinta, skambės Roterdame. Instagrame „Little Big“ narė Sonya Tajurskaja tikino, kad tai – klastotė.

Nepaisant to, iki pat paskutinės minutės išliko intriga, ar būtent su kūriniu „Uno“ grupė žengs į „Eurovizijos“ sceną. O ketvirtadienį tai pasitvirtino, kai buvo paviešinta pilna dainos versija.

Kaip skelbia Rusijos žiniasklaida, kai kurių šaltinių teigimu, dainos ištrauka internetinėje erdvėje atsirado neatsitiktinai – tai buvo užuomina.

„Scanpix“ nuotr./Grupė „Little Big“
„Scanpix“ nuotr./Grupė „Little Big“

Apie savo eurovizinę dainą „Little Big“ neseniai papasakojo radijo stotyje NRJ. Kaip teigė grupės lyderis Ilja Prusikinas, kūrinys buvo parašytas spontaniškai, naujam grupės albumui, o ne specialiai konkursui – iš pradžių net nebuvo galvojama, kad jis skambės „Eurovizijoje“. Jis pabrėžė, kad „Eurovizijoje“ grupė nusprendė dalyvauti „juokais“.

Apibūdindamas dainą atlikėjas sakė, kad ji yra roko-disko ir metalo-disko stiliaus.

„Tai įdomus stilius, gana naujas formatas mums“, – neslėpė I.Prusikinas.

Grupės lyderis pridūrė, kad muzikantai per savaitę turėjo paruošti kūrinio vaizdo klipą, tad praktiškai neturėjo kada pamiegoti.

Be to, „Little Big“ atskleidė, kad į „Eurovizijos“ sceną žengs gausesnės sudėties – nebe keturiese, o šešiese.

15min primena, kad praeitas metais Lietuvoje koncertavusi karščiausia Rusijos reivo muzikos grupė dabar karaliauja visose šokių muzikos aikštelėse. Trys albumai, trys megahitai, dvidešimt beprotiškai juokingų vaizdo klipų, kurie „YouTube“ kanale peržiūrėti daugiau nei 300 milijonų kartų – visa tai „Little Big“ pasiekė per pastaruosius penkerius metus.

Tačiau grupė neketina sustoti, kitas jų žingsnis – tapti tarptautine sensacija! Sankt Peterburge susikūrusi „Little Big“ debiutinį hitą „Every Day I‘m Drinking“ išleido 2013 m. ir netruko išpopuliarėti – ji buvo pakviesta pradėti „Die Antwoord“ koncertą.

„Scanpix“ nuotr./Grupė „Little Big“
„Scanpix“ nuotr./Grupė „Little Big“

Antrąjį studijinį albumą „Funeral Love“ grupė išleido 2015 m. Jį išpopuliarino didelės sėkmės sulaukę kūriniai „Give Me Your Money“ ir „Big Dick“, kurių vaizdo klipų peržiūros viršijo rekordus. 2016 m. Vokietijos sostinėje vykusioje „Berlin Music Video Awards“ apdovanojimų ceremonijoje abu vaizdo įrašai buvo įvertinti ypatingais prizais.

VIDEO: LITTLE BIG – SKIBIDI (official music video)

Didžiosios sėkmės grupė „Little Big“ sulaukė išleidusi singlą „Skibidi“. Dainos vaizdo klipas, kurio peržiūrų skaičius „YouTube“ kanale tapo didžiausiu 2018 m. pabaigos megahitu. „Skibidi“ šokis tapo tikru iššūkiu ir populiariu memu, kurį mėgina pakartoti daugelis garsenybių: TV žvaigždės, populiarūs reperiai, influenceriai ir blogeriai – visi susirgo „skibidi“ šokio virusu.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis