Rokeriai „Glossarium“ pristato eurovizinės dainos „Anyone“ gyvą ir akustinę versijas

Grupė „Glossarium“ pristato savo debiutinį albumą ir dvi, kartu su albumu pasirodančias eurovizinio kūrinio „Anyone“ versijas – gyvą ir akustinę.
 Grupė „Glossarium“
Grupė „Glossarium“ / Luko Balandžio / 15min nuotr.

„Anyone“ Gyvai ir Garsiai!

Su šiuo savo kūrinių jiems pavyko patekti į 2019 metų „Eurovizijos“ nacionalinės atrankos pusfinalį. Nors į finalą prasibrauti nepavyko, vyrai džiaugiasi, nes buvo išskirtiniai tarp daugelio kitų dalyvių, bei mano, kad Lietuvoje reikėtų daugiau drąsių rokerių ar metalistų, kurie pagyvintų ir paįvairintų šiuo metu televizijos ekranuose skambančios muzikos spalvas.

Komisija stebėjosi, kaip vaikinai rimtai „groja“ neprisijungę gitarų ir aukojasi bei taikosi prie televizijos formato.

„Norime teikti geriausią kokybę klausytojui, kadangi konkurencija yra milžiniška, kartais reikia ir prisitaikyti prie tam tikrų sąlygų, dėl tam tikro rezultato, todėl nusprendėme kokybiškai įamžinti akimirkas iš mūsų gyvo koncerto, taip pat ir dainą „Anyone“, kur mūsų gitaros jau yra prijungtos, grojame gyvai ir su visa energija, kurią nešame ir norime dalintis su mūsų gerbėjais“ – sakė gitaristas L.Gubanovas.

VIDEO: Glossarium - Anyone (Live) [I Scream]

„Anyone“ akustiškai

„Dainos žodžiuose užšifruotas kodas, kuris leidžia suprasti, kad žmogus pats turi pasirūpinti savo gyvenimu bei tuo, kaip jis bus nugyventas. Nuolat repetuodami gyviems pasirodymams ir besiruošdami Eurovizijos atrankos pusfinaliui, netikėtai patiems sau, nusprendėme pateikti kitokią šio kūrinio versiją, įrašytą vienos repeticijos metu“, – įspūdžiais dalijosi vokalistas S.Šivickas.

VIDEO: Glossarium - Anyone (Live Acoustic) Eurovision 2019

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis