Ryški fanų minia plūdo į finalinę „Eurovizijos“ kovą: sėkmės Ievai linkėjo ir jos krikštatėvis

Kol „Eurovizijos“ dalyviai skaičiuoja paskutines valandas iki savo lemtingo pasirodymo, minia žmonių renkasi prie Lisabonos arenos. Savo akimis išvysti finalinio šou panoro tūkstančiai gerbėjų.
„Eurovizijos“ fanai
„Eurovizijos“ fanai / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.
Temos: 1 „Eurovizija“

Vieniems antroji religija – krepšinis, kitiems – „Eurovizija“. Šimtai milijonų žmonių šio reginio nepraleidžia kasmet stebėdami per televizoriaus ekranus, kiti – nepagaili savo laiko ir lėšų atvažiuoti į patį konkursą, kad savo akimis išvystų šou.

Šeštadienio vakarą prie Lisabonos arenos „Altice“ buvo galima sutikti tūkstančius žmonių. Kiekvienas skubėjo užsitikrinti kuo geresnę vietą arčiau scenos.

Juliaus Kalinsko / 15min nuotr./„Eurovizijos“ fanai
Juliaus Kalinsko / 15min nuotr./„Eurovizijos“ fanai

Didžioji dalis beisruošdami šiam renginiui prie veidrodžio praleido tikrai ne vieną valandą. Ryškiaspalviai kostiumai, valstybės atributika, kaukės, įspūdingas makiažas... Į „Eurovizijos“ finalą buvo pasižiūrėta išties atsakingai.

Juliaus Kalinsko / 15min nuotr./„Eurovizijos“ fanai
Juliaus Kalinsko / 15min nuotr./„Eurovizijos“ fanai

O ir triukšmo čia būta kaip prieš kokias varžybas. Girdėjosi skanduotės, nekantrūs džiaugsmo šūksniai, ir taip pat – finalininkų dainos. Gerbėjai į areną plūdo su didžiausiomis viltimis, kad jų favoritui šįvakar pavyks išplėšti pergalę.

Bevaikščiodami minioje 15min sutiko ir Ievos krikštatėvį Mantą su žmona Diana. Šeimos nariai teigė, kad labai jaudinasi, tačiau tiki, kad atlikėjos daina palies Europą - bent jau juos abudu paliečia kaskart iki ašarų.

Žiūrėkite vaizdo įrašą iš fanų minios:

Žiūrėkite fotogaleriją iš fanų minios:

VIDEO: Ieva Zasimauskaitė atvyko į „Eurovizijos“ finalą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis