Praėjųsį šeštadienį vykusio finalo vidutinė auditorija buvo 9,6 proc., bent trumpam finalo transliaciją įsijungė 25,6 proc., tai yra 824,7 tūkst. Lietuvos gyventojų.
2009 metų „Eurovizijos“ dainų konkurso finalo, kuriame Lietuvai atstovavo atlikėjas Sasha Son(g), vidutinė auditorija buvo 23,9 proc. Tai buvo žiūrimiausia visų 2009 metų laida.
Šių metų konkurso antro pusfinalio, kuriame pasirodė „InCulto“, vidutinė auditorija buvo 20,2 proc., transliaciją ketvirtadienio vakarą bent trumpam buvo įsijungę 33,4 proc., arba 1 077 500, Lietuvos gyventojų. Antradienį vykusio pirmojo pusfinalio vidutinė auditorija – 10,9 proc.
Rekordinio žiūrovų dėmesio „Eurovizijos“ dainų konkursas sulaukė 2006 metais, kai Lietuvai pusfinalyje, o paskui finale pasirodė „LT United“. Bent trumpam „Eurovizijos“ finalo transliaciją 2006 metais buvo įsijungę 41,1 proc., arba 1 373 700, Lietuvos gyventojų.
2006 metais pusfinalio reitingas buvo 23 proc., o finalo – net 24,8 proc. Tai aukščiausias „Eurovizijos“ dainų konkurso transliacijų vidutinės auditorijos rodiklis per visą TV metrų metodu atliekamų televizijos auditorijos tyrimų istoriją.