Silvester Belt eurovizinis pasirodymas sulaukė Conchitos Wurst dėmesio: atskleidė, kas sužavėjo

Sparčiai artėjantis didžiausias Europos dainų konkursas įplieskia vis didesnę eurovizinę karštinę. Dalyvių pasirodymus suskubo įvertinti ne tik „Eurovizijos“ gerbėjai, bet ir buvę laimėtojai. Viena tokių – Austrijos dainininkė Conchita Wurst, pro kurios akis nepraslydo ir Lietuvos atstovo Silvester Belt pasirodymas.
Conchita Wurst ir Silvester Belt
Conchita Wurst ir Silvester Belt / Luko Balandžio ir Skirmanto Lisausko nuotr.

Savo instagramo paskyroje Conchita Wurst jau kurį laiką dalijasi vaizdo įrašais, kuriuose ji aptaria šių metų „Eurovizijos“ dalyvių pasirodymus.

Visai neseniai 2014 metų konkurso nugalėtoja įvertino ir šių metų Lietuvos atstovo Silvester Belt dainą „Luktelk“. Šiai Conchita negailėjo komplimentų.

„Man labai patinka kūrinys, nes jis toks tamsus. Šių metų dainos apskritai yra labai ryškios. Viskas puiku, labai šiuolaikiška, be galo karštligiška“, – kalbėjo ji.

Žmonės.lt primena, kad Silvester Belt jau pilnu pajėgumu pasinėręs į "Euroviziją". Ketvirtadienį atlikėjas išlydėtas į Švediją, kurioje šiais metais vyks „Eurovizijos“ dainų konkursas, o šeštadienį įvyko pirmoji jo pasirodymo su daina „Luktelk“ repeticija.

Socialiniuose „Eurovizijos“ konkurso tinkluose buvo paskelbtos ir pirmosios repeticijos nuotraukos, kurios leidžia pasmalsauti, kaip Silvester Belt atrodys televizijos ekranuose.

Pagrindinių įvaizdžio akcentų jis neatsisakė, kaip ir Lietuvoje surengtose atrankose, Silvester Belt vilki raudonos spalvos drabužius, o nosį puošia sidabro spalvos papuošalas.

Tiesa, su Silvester Belt pasirodysiantys šokėjai atrodo kiek kitaip. Jų galvas dengia įmantrūs gobtuvai, o apatinę veido dalį – kaukės.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis