Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Specialiai 15min.lt iš Oslo: Gruzijos atstovė užėmė centrinę Oslo stotį

Vos atvykus į „Eurovizijos“ sostinę, kurį laiką dar tenka ieškoti reklaminių konkurso ženklų. Širdis nusiramina, pamačius šių metų „Eurovizijos“ simbolius – kabančius spalvotus balionus ir konkurso logotipais.
Gruzijos atstovė Sofija Nizharadze
Gruzijos atstovė Sofija Nizharadze / Audrės Domeikaitės / 15min nuotr.

Toli gražu negalima sakyti, kad Oslas pamišęs ir susikoncentravęs į geriausios Europos dainos konkursą, kuris į Norvegiją priviliojo daug užsieniečių. Kad toks konkursas vyksta, mieste daugiausia išduoda autobusai ir tramvajai, aplipinti „Eurovizijos“ šių metų šūkiu: „Share The Moment“ („Pasidalink akimirka“) bei tokie patys organizatorių automobiliai. Tiesa, dar yra keletas plakatų, įkalintų stotelėse – bet „Eurovizija“ Norvegijos sostinei galvos tikrai nesusuko.

Tačiau bene labiausiai akį ir dėmesį į konkursą šiuo metu traukia centrinėje Oslo stotyje gausiai iškabintos vienos šių metų „Eurovizijos“ atlikėjos nuotraukos. Gruzijos atstovė Sofija Nizharadze tiesiog uzurpavo Oslo centrinę stotį, kas kelis žingsnius kviesdama balsuoti už jos šių metų dainą „Shine“. Jau ketvirtadienį paaiškės, ar tokia reklama buvo efektyvi.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų