Suomija į „Euroviziją“ siunčia taisyklėms prieštaraujančią grupę: teisėjai peikė, žiūrovai liko sužavėti

Savaitgalį Suomijoje nuaidėjo dramatiškas nacionalinės atrankos į 2024 m. „Euroviziją“ finalas. Septyni atlikėjai varžėsi dėl atstovavimo Suomijai Malmėje, o susumavus šešių tarptautinių komisijų ir televizijos žiūrovų balsus, nugalėtojais tapo drąsieji „Windows95Man“ su kūriniu „No rules!“.
„Windows95Man“
„Windows95Man“ / Vida Press nuotr.

Dėl auksinio bilieto į „Euroviziją“ konkurse „Uuden Musiikin Kilpailu 2024“ varžėsi septyni atlikėjai. Konkurso favoritė ilgą laiką išliko atlikėja Sara Siipola ir antrosios vietos laimėtojai „Cyan Kicks“.

Tačiau galiausiai nugalėjo „Windows95man“, kuri su daina „No Rules!“ pavergė žiūrovų širdis.

„Windows95man“ pergalė konkurse tapo netikėta net patiems atlikėjams, nes didžiausia vakaro favorite buvo Sara Siipola su daina „Paskana“, o ir iš komisijos grupė sulaukė nemažai aštrios kritikos.

Vida Press nuotr./„Windows95Man“
Vida Press nuotr./„Windows95Man“

Dabar po jų pergalės laukia dar vienas iššūkis. Pagal konkurso taisykles „Eurovizijos“ scenoje negalima naudoti produktų pavadinimų ir prekių ženklų. Taip pat griežtai draudžiama savo įraše minėti žinomą prekės ženklą.

Suomijos dueto pavadinimas yra „Windows95Man“, o jų marškinėlius puošia didelis „Windows“ – „Microsoft“ operacinės sistemos – logotipas. Dėl šios priežasties pasirodymo negalima pristatyti „Eurovizijos“ scenoje, nes jis pažeidžia konkurso taisykles.

„Dabar prasideda sunkios dirbtuvės, pradėsime galvoti apie pavadinimą. Bet personažas yra čia, nesvarbu, kas parašyta ant marškinėlių“, – apie pokyčius kalbėjo grupė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis