Atlikėja yra įsitikinusi, kad pasaulio lyderiai yra pajėgūs išspręsti daugumą globalinių problemų, bet jiems trūksta politinės valios. Alyosha tikisi, kad jos daina ir vaizdo klipas pasieks visus tuos, kurie priima pasaulio politinius sprendimus, ir paskatins juos imtis veiksmų dėl globalinių aplinkos problemų.
Vaizdo klipas bus pirmas Alyosha'os žingsnis, realizuojant jos ekologinį planą, kuriuo ji planuoja įgyvendinti visą eilę projektų, atkreipdama dėmesį į globalinę atsakomybę dėl aplinkos apsaugos. Daugumą projektų žurnalistams ir „Eurovizijos“ gerbėjams Alyosha pristatys, atvykusi į Oslą gegužės pabaigoje.
„Eurovizija“ yra mylima milijonų europiečių daugiau nei 40-yje šalių. Dėl augančio susidomėjimo ir šio konkurso populiarumo „Eurovizija“ yra puiki vieta atkreipti dėmesį į svarbias globalines problemas, kurios paveikia mūsų kasdienį gyvenimą ir keičia mūsų ateitį. Tikiuosi, kad mūsų ekologinė programa primins europiečiams ir pasaulio lyderiams apie jų pareigą ne tik kalbėti apie aplinkos apsaugą, bet ir daryti konkrečius žingsnius“, – sakė Ukrainos atstovė „Eurovizijoje“ Alyosha, kuri gimė vos po poros savaičių nuo Černobilio katastrofos.
„Černobilio tragedija yra vienas tamsiausių puslapių mano šalies istorijoje, tačiau yra daug černobilių, kurie dar gali įvykti kitose šalyse, todėl reikia imtis konkrečių veiksmų globaliniu lygiu. Mes į savo vaizdo klipą įdėjome jaudinančių vaizdų iš Černobilio tragedijos, nes jie yra labai paveikūs ir gerai primena, prie ko „mielų žmonių“ („sweet people“) nerūpestingumas, neatsakingumas ir neveiksnumas gali privesti.“
Oficialiai vaizdo klipą planuojama išleisti balandžio 23 dieną.