Vasha pristato tikra istorija paremtą „Eurovizijai“ skirtą dainą „Nepaleidi“

Nei šalčiai, nei pandemijos problemos, nei pošventinis periodas nemažina atlikėjos Vashos gyvenimo tempo. „Priešingai“, – juokiasi Vasha – „Dabar gyvenimas sukasi tokiu greičiu, kad didžiausia svajone tampa poilsis ir miegas“.
Vashos dainos „Nepaleidi“ akimirka
Vashos dainos „Nepaleidi“ akimirka / Justino Lekavičiaus nuotr.

Šį rudenį pradėjusi bendradarbiauti su vilniečiu prodiuseriu Viktoru Woop, publikai Vasha pristato jau antrąjį jų bendrą kūrinį. Tikra Vashos gyvenimo istorija paremta daina „Nepaleidi“ – apie dviejų žmonių patiriamus jausmus, apie santykių suvokimą, asmenines laisves ir bandymus varžyti vienas kito gyvenimo ribas.

„Tai tikrai šviesi daina“, – sako Vasha. „Apie tikrą meilę, tikėjimą ir viltį. Apie tai, jog dviejų žmonių noras būti kartu yra stipresnis už visas pasitaikančias gyvenimo kelyje kliūtis“.

Vasha – „Nepaleidi“:

VIDEO: Vasha - Nepaleidi

Beje, ši daina buvo pasirinkta ir dalyvavimui nacionalinėje „Eurovizijos“ konkurso atrankoje. Jau kitą šeštadienį, sausio 22 dieną, žiūrovai gales išvysti ir koncertinę šios dainos versiją.

Tiek vaizdo klipe, tiek „Eurovizijos“ atrankoje Gabrielei talkina trys Kauno Muzikinio teatras artistai – Aurimas Tiškevičius, Antanas Striganavičius, Valerij Osadchenko. Pasirodymo choreografiją sukūrė Kauno Muzikinio teatro primarijus Gintaras Visockis, žiūrovams puikiai žinomas tiek iš NKMT, tiek ir iš Andželikos Cholinos teatro pasirodymų „Dulkių spindesys“, „Ana Karenina“ ir kt.

Vaizdo klipo filmavimas vyko Kauno lofto „Gargaras“ patalpose. Klipo režisierių pakerėjo autentiškos „Gargaro“ aplinkos sąlygos, bei jame esanti senoji Kauno pastatų aura. Nors filmavimo dieną kūrybinę grupę ir artistus nelepino šiluma, tačiau gautas rezultatas tiesiog alsuoja karščiu ir aistra.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis