„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

Vilniuje iš dangoraižio balkono skambėjo Vilijos Matačiūnaitės eurovizinė daina „Attention“

Antradienio popietę sostinės savivaldybėje pristatyta Vilniaus miesto komunikacijos strategija, kurioje šįmet minimas ir „Eurovizijos“ dainų konkursas. Lietuvai konkurse atstovaujanti Vilija Matačiūnaitė Danijoje, Kopenhagoje, dėvės specialiai Vilniaus simbolika papuoštus marškinėlius, miesto simbolika puoš ir vėliavas, informacinę medžiagą.
Vilija Matačiūnaitė
Vilija Matačiūnaitė / Lukas Balandis / BNS nuotr.

Kaip į Vilniaus vardo viešinimo planą šįmet integruota „Eurovizija“ pranešta spaudos konferencijoje. Joje dalyvavo Lietuvos atstovė „Eurovizijoje“ Vilija Matačiūnaitė, prodiuseris Martynas Tyla, dizainerė Ieva Ševiakovaitė, reklamos agentūros „Lukrecija BBD“ vadovas Marius Vaupšas ir savivaldybės atstovai. 

Šįmet Vilnių planuojama pristatyti kaip išskirtinį, netikėtas savybes suderinantį miestą, pabrėžti jo unikalumą: Užupio rajoną, gatvės meną, „Fluxus“ judėjimą ir kita. Pagrindinė apie miestą komunikuojama žinutė – netikėta Vilniaus patirtis. Jau numatyta, kaip atrodys sostinės logotipas, spaudos, lauko reklamos – margos, šiuolaikiškos, stilingos.

Vilnių jau gegužės pradžioje ims reklamuoti V.Matačiūnaitė – dalyvaudama „Eurovizijoje“ ji puošis miesto simbolika dekoruotais raudonais marškinėliais, ant kurių pavaizduoti Gedimino pilies kontūrai, užrašytas Vilniaus vardas. Juos dainininkei, o ir visai Lietuvos delegacijai, sukūrė dizainerės Ieva Ševiakovaitė ir Jolanta Rimkutė. Menininkės sukūrė atskirą Vilnių reklamuojančių drabužių kolekciją. 

„Nuvykus į Daniją bus malonu vilkėti šiuos marškinėlius – eiti su jais į repeticijas, spaudos konferencijos. Kiek man teko matyti, dainininkai nėra linkę demonstruoti, iš kur yra atvykę – mieliau dabinasi plunksnomis, kaip kokie povai. Būsime pirmieji, tokie kosmonautai, kurie stengsis reprezentuoti miestą“, – konferencijos metu sakė muzikos prodiuseris Martynas Tyla, palydintis V.Matačiūnaitę į konkursą. Jo teigimu, daiktai su Vilniaus simbolika bus dalinami ir kaip suvenyrai.

Luko Balandžio/Žmonės.lt nuotr./Vilija Matačiūnaitė ir Martynas Tyla
Luko Balandžio/Žmonės.lt nuotr./Vilija Matačiūnaitė ir Martynas Tyla

Kad bus malonu tikino ir pati V.Matačiūnaitė. „Dažnai man būnant užsienyje žmonės klausdavo, ar Lietuva – tai Ryga. Dabar džiaugiuosi, kad galėsiu reprezentuoti miestą. Galbūt kai ten kas nors pasakys, kad yra iš Latvijos, jų paklaus, ar tik ne iš Vilniaus?“ – juokavo atlikėja.

Spaudos konferenciją ji pabaigė simboliškai: išėjusi į Vilniaus savivaldybės pastato balkoną 20-ame aukšte ji miestiečiams atliko savo eurovizinę dainą „Attention“. 

Luko Balandžio/Žmonės.lt nuotr./Spaudos konferencijos akimirka
Luko Balandžio/Žmonės.lt nuotr./Vilija Matačiūnaitė

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų