Vokietijos pergalė „Eurovizijoje“ praskaidrino niūrią šalies kasdienybę (nuotraukos)

Eurozonoje siaučianti krizė, ištuštėjęs valstybės iždas, nacionalinės futbolo komandos problemos ir netgi subjuręs oras nesutrukdė vokiečiams pirmadienį švęsti pergalę „Eurovizijos“ dainų konkurse.
Lena Meyer-Landrut
Lena Meyer-Landrut / AFP/„Scanpix“ nuotr.

Konkurso nugalėtoja, Vokietijos atstovės Lenos Meyer–Landrut nuotraukomis mirgėjo visų šalies laikraščių pirmieji puslapiai. Net paprastai konservatyvus verslo dienraštis „Handelsblatt“ ir nuobodusis „Frankfurter Allgemeine Zeitung“ apie šalies atstovės pergalę šįkart paskelbė savo pirmuosiuose puslapiuose, o žavingąją dainininkę pavadino „Fraeulein Wunder“ („Panelė Stebuklas“).

Populiarusis laikraštis „Bild“ 19–metei dainininkei skyrė beveik visą savo pirmąjį puslapį, su antrašte „Lena, mes tave mylim“ (LENA, wir lieben dich!), ir dar tris specialius lapus.

„Europa mus myli ir, pagaliau, mūsų nuotaika gera“, – rašo laikraštis.

Norvegijos sostinėje šeštadienį vykusiame Europos dainų konkurso finale guvioji brunetė su daina „Satelllite“ iškovojo antrą pergalę Vokietijai per visus 55 konkurso gyvavimo metus.

Kaip pranešė „Bild“, sekmadienį į Hanoverį sugrįžusią dainininkę pasitiko maždaug 40 tūkstančių džiūgaujančių jos gerbėjų.

Niūrų, lietingą pavasarį išgyvenusi šalis gana pesimistiškai kalba apie Vokietijos futbolo komandos galimybes birželį Pietų Afrikos Respublikoje vyksiančiame pasaulio futbolo čempionate, kuriame dėl traumos nedalyvaus nacionalinės rinktinės kapitonas Michaelis Ballackas.

Nors tris taures Vokietijai iškovojusi nacionalinė futbolo rinktinė paprastai yra laikoma viena čempionato favoričių.

„Vyručiai, dabar jūsų eilė padaryti kaip Lena (padarė)“, – ragina „Bild“.  

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis