Choreografas Šarūnas Kirdeikis barzdą nusidažė neįprasta spalva

Mėgstantis eksperimentuoti ne tik šokių, bet ir stiliaus srityse, šokėjas Šarūnas Kirdeikis kardinaliai pakeitė savo barzdos spalvą. Neatskiriama vyro įvaizdžio detalė tapo violetine.
Šarūnas Kirdeikis
Šarūnas Kirdeikis / Asmeninio albumo nuotr.

„Apie tai galvojau jau seniai. Kaip tik savo Facebook profilyje pradėjau rašyti BLog'ą, vadinamąjį atvirą dienoraštį, kurio tema #Sulaukus30. Šiek tiek sarkazmo apie tai, kaip „privalo“ elgtis suaugęs žmogus – galvoti apie ateitį, susilaukti vaikų, pamiršti spalvotus rūbus. Tiesiog pajaučiau, jog tam tikrų dalykų pradėjau vengi vien dėl spaudimo „O ką kiti pagalvos?“.

Su šia neteisybe neradau kaip susidraugauti, tik apie tai rašydamas. Kol kas veikia puikiai, radau daug bendraminčių. O kadangi savo nuomonę visada stengiuosi paremti darbais, nusidažyti barzdą buvo vienas iš jų. Tai taip pat ir pasibandymas rudeninei fotosesijai Italijoje.“

Pats barzdos dažymas primena įprastą galvos plaukų dažymo procesą. Pirmiausiai plaukai balinami, vėliau pigmentuojami.

Asmeninio albumo nuotr./Šarūnas Kirdeikis
Asmeninio albumo nuotr./Šarūnas Kirdeikis

„Tik šį kartą priemonėmis tepamas ir į foliją vyniojamas tavo veidas. Smagiausia buvo plauti barzdą kirpėjos kriauklėje, kur turėjau išsitiesti juokinga poza, veidu į priekį. Džiaugiuosi, jog „My-Studio“ salono komanda šauniai palaikė eksperimentą ir kruopščiai atliko visą procesą“, – įspūdžiais dalijosi choreografas.

Barzdų dažymas įvairiomis spalvomis šiuo metu ypač madingas. Kardinalių pokyčių nebijantys barzdočiai interneto platybėse puikuojasi ryškiai  dažytais meno kūriniais ant veido.

Tiesa, barzdos dažymo procesas reikalauja kruopščios technikos ir jį rekomenduojama atlikti tik prižiūrint profesionalams.

Asmeninio albumo nuotr./Šarūnas Kirdeikis
Asmeninio albumo nuotr./Šarūnas Kirdeikis

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis