Iš viso reklamos kūrėjų festivaliui „Adrenalinas“ šįmet pateikta daugiau nei 300 kūrėjų darbų. Juos vertino ir geriausius išrinko 10 žmonių komisija, sudaryta iš penkių Lietuvos ir penkių užsienio ekspertų.
Aukso, sidabro ir bronzos „ADrenalino“ strėlės įteiktos šiose kategorijose: išorės reklama, radijo reklama, socialinė reklama, dizaino sprendimai, reklama spaudoje, reklama televizijoje bei kine ir internete, reklamos kampanija, geriausi vizualiniai sprendimai, kūrybiškiausias ryšių su visuomene sprendimas, tiesioginė rinkodara, media inovacijos ir žinoma, geriausias festivalio darbas, geriausi sprendimai mobiliesiems įrenginiams, Lietuvos metų marketingo vadovas, „Young Lions“, metų klientas, geriausia kūrybinė agentūra ir metų media agentūra.
Bene geriausiai interneto karta susipažinusi su trimis geriausios virusinės reklamos sprendimo kategorijos nugalėtojomis – virusinėmis reklamomis.
Bronzos apdovanojimu šioje kategorijoje apdovanota „Facebook“ tinklą gegužę užkrėtusi reklama – šmaikštus filmukas apie Lietuvą, kuriame nusifilmavo humoristas Justinas Jankevičius.
Nuotaikingas filmukas pristatomas kaip nepaprastas šou, kurio metu žiūrovai turi unikalią galimybę sužinoti daug įdomių dalykų apie paslaptingą bei nuostabią šalį Lietuvą. Žmonės kviečiami atsakinėti į įvairiausius klausimus ir bandyti atspėti, ar pateikti teiginiai iš tiesų yra teisybė kalbant apie Lietuvą.
Ši reklama, kurią kūrė Dovilės Filmanavičiūtės-Miss Sheep komanda, įvertinta ir dar vienoje kategorijoje – gavo bronzą už inovacijas.
Taip pat virusinės reklamos kategorijoje įteikti ir du aukso apdovanojimai. Pirmasis jų teko Tado Vidmanto režisuotai „Skelbiu.lt“ reklamai „Parduodu legendinį magą“, kurioje parodijuojamas dainininkas Egidijus Dragūnas.
Šioje reklamoje paties „Egidijaus Dragūno“ nesimato, girdėti tik balsas: vyras vaikšto po sujauktą po vakarėlio butą, kuriame mėtosi buteliai, šiukšlės, pinigai... matyti „nulūžusi“ mergina ant sofos.
Reklamoje apstu juokelių, o už kadro girdimas balsas idealiai atkartoja Egidijaus Dragūno kalbėjimo manierą.
Aukso apdovanojimas virusinės reklamos kategorijoje teko ir Lietuvos žmogaus teisių centro išplatintai socialinei reklamai „Eksperimentas VERTIMAS“, nagrinėjančiai opią rasizmo problemą.
Šis jaudinantis ir ne vieną žiūrovą ašarą nubraukti privertęs darbas internete taip pat išplito akimirksniu.
„Eksperimentas VERTIMAS“ šių metų „ADrenalino“ festivalio apdovanojimuose pelnė ir aukščiausią geriausios reklamos apdovanojimą.