Praėjusį savaitgalį Milane pristatyta naujoji „Dolce&Gabbana“ 2016-ųjų pavasario ir vasaros kolekcija, o drabužius demonstravusios manekenės tiesiog ant podiumo darėsi asmenukes ir iš karto kėlė jas į mados namų „Instagram“ paskyrą.
Ne pelno siekianti organizacija „The Global Fashion Project“, padedanti reklamuoti mados kūrėjų iš viso pasaulio darbus, atkreipė dėmesį, kad šią idėją „Dolce&Gabbana“ pasiskolino iš lietuvių dizainerės Agnės Kuzmickaitės.
„Asmenukė nuo podiumo – tai naujas konceptas, kurį pristatė „Dolce&Gabbana“ per savo 2016-ųjų pavasario ir vasaros kolekcijos pristatymą Milano mados savaitėje. Na, drabužiai nauji, bet „asmenukės“ koncepcija... nelabai. Lietuvių dizainerė Agnė Kuzmickaitė stebėtinai panašų konceptą pristatė praėjusį sezoną Rygos mados savaitėje“, – antradienį savo „Facebook“ paskyroje įžvalgomis ir nuotraukų palyginimu pasidalijo „The Global Fashion Project“.
Žmonės.lt susisiekus su pačia A.Kuzmickaite, dizainerė patikino, kad šis sutapimas jai – malonus ir pati jo „idėjos vagyste“, matyt, nevadintų: „Šis „selfie“ fenomenas labai populiarus, todėl natūralu, kad jis daug kam užkliūva. Kitą vertus, malonu, kai pats padarai kažką pirmiau nei pasaulinio lygio korporacija, kurioje dirba ne vienas žmogus. Vadinasi, buvo pataikyta į aktualią tendenciją... Nėra ko pykti. Tai malonu. Kartais būna, kad pats matai sutapimus, bet smagu, kai kažkas ir iš šalies tai pastebi.“