Savo mados namų elektroninę parduotuvę atidaręs Juozas Statkevičius trečiadienį užsitraukė internautų nemalonę: socialinių tinklų vartotojai ėmė įtarinėti, kad dizaineris nukopijavo vienus jo marškinėlius puošiantį provokuojantį logotipą – sako, kad šis ženklas analogiškas tam, kuriuo marškinėlius puošia britiškas prekės ženklas „Cockheart“.
TAIP PAT SKAITYKITE: Internautai įtaria Juozą Statkevičių plagiatu – provokuojantį piešinį „pasiskolino“ iš britų?
Susisiekti su pačiu J.Statkevičiumi Žmonės.lt nepavyko, vėliau dizaineris savo komentarą paviešino feisbuke.
„Supermaikutė, kuri mūsų pasirodymo metu modeliams buvo kaip chalatas ir niekam tada nerūpėjo. O kai atsidarė parduotuvė ir visi panorėjo tos maikutės, žurnalistai vėl turi šansiuką užsidirbti. Superpavydas!
O šiaip šį piešinį mes visi žinom nuo vaikystės! Jis visur ant tvoros! Sienų! Tualetuose! Matau laiptinėse visam pasaulyje! Taip, kad nereikia literatūros! Aš išdrįsau padaryt ir nereikia pavydėt! Kodėl nieks nerašo, kaip mano sukneles ir idėjas ima kiti?
Žodžiu, pavėlavot, tuo labiau kad tai nupiešiau pats savo ranka. Ir dar. Ir kelnes, ir marškinius, ir diržus darom, viską darom. Kai turėsit tokį vardą ir drąsos padaryt, darykit! Mano (nukopijuotas – red.) suknias ir mezga, ir siuva. Kas nors parašė? Taigi suprantama – pavydas! Tai nuostabus jausmas, nacionalinis bruožas.
Piešinių ir užrašų daug ant tvorų! Taip, kad prašom išmokt džiaugtis ir įjunkit humorą, ryt jau bus kita idėja! Gerų pirkinių mano eshope! Ačiū už dėmesį, pagarbiai, Juozas“.