„Nuomonės yra gerai, tačiau jų reiškimo būdai kartais kelia abejonių. Panorau pasidalinti savo pamąstymais“, – sakė dizainerė Berta Ruskonienė.
„Audimas“ pristatė naują kolekciją Rio De Žaneiro Olimpinėms žaidynėms. Tai nebloga proga išlįsti iš po lapų kai kurioms dizaino žvaigždutėms ir stiliaus ikonoms. Nes juk kai nesi net arčiau pastovėjęs prie tokios apimties kūrybinio projekto, koks yra olimpinės komandos apranga, tai bent jau pasinaudoji proga priminti tautai apie save“, – pareiškė dizainerė.
„Yra labai smagu pabadyti pirštu tuos, kurie kuria ir įdeda daug pastangų, kad mūsų olimpiečiai jaustųsi gerai, jiems ir visai tautai svarbiu momentu – Olimpinėse žaidynėse, – tęsė ji. – Triusikėlių ir bliuzelių kūrėjai šiuo atveju labai panašūs į sofos futbolininkus, kurie labai gerai žino, kaip įkalti įvartį, bet neįsivaizduoja, kuo kvepia stadiono veja.“
B.Ruskonienė teigia, kad amerikiečiai visada palaiko „Nike“, vokiečiai – „Adidas“: „Tautos, kurios didžiuojasi savimi, didžiuojasi ir savo sportininkais bei tuo, kaip jie atrodo. O ką palaiko Lietuva?“
Visi turi teisę į nuomonę ir jos išsakymą. Bet būtent išsakymą, o ne išlojimą.
„Taip kritika yra reikalinga ir naudinga. Gal tikrai šį kartą tautiškumas aprangoje išreikštas santūriau. Galime padiskutuoti, ar daugiau elegancijos bus vėliavos spalvose, ar ąžuolo lapų raštuose. Visi turi teisę į nuomonę ir jos išsakymą. Bet būtent išsakymą, o ne išlojimą. Tikrasis tautiškumas turbūt yra ne vėliavos spalvose ir ne ąžuolo lapuose. Ir panašu, kad mes dar neradome, kur“, – išplatintame laiške teigė ji.
„Nebėkime paskui iškeltas reklamines mados „lyderių“ vėliavas. Padėkokime „Audimui“ už idėjas, pastangas ir rezultatą. Palinkėkime olimpiečiams daug pergalių ir palaikykime juos ir vieni kitus“, – paragino B.Ruskonienė.