10 milijonų gerbėjų turintys tinklaraštininkai atvyko į Lietuvą: aiškinosi jaunimo laimės priežastis

Šių metų pavasarį pasirodęs Jungtinių Tautų (JT) „Pasaulio laimės indeksas“ atskleidė, kad lietuvių jaunimas yra laimingiausias pasaulyje. Ši žinia nuskriejo per didžiausius pasaulyje naujienų portalus, o jauni lietuviai buvo kalbinti tokiuose žiniasklaidos kanaluose kaip: „BBC“, „Business Insider“, „The Guardian“, „Bloomberg“. Tačiau šį faktą socialiniuose tinkluose vis dažniau mini ir populiarūs tinklaraštininkai. Sekmadienį pasirodęs virš 9 mln. prenumeratorių turinčio „Youtube“ kanalo „Yes Theory“ reportažas jau sulaukė virš 650 tūkst. peržiūrų – kūrėjai atvyko į Vilnių aiškintis jaunimo laimės priežasčių.
„Yes Theory“ tinklaraštininkai atvyko į Lietuvą
„Yes Theory“ tinklaraštininkai atvyko į Lietuvą / Socialinių tinklų nuotr.
Temos: 2 Vilnius Laimė

Didžiausių žiniasklaidos priemonių dėmesys

 Lietuvių jaunimas – laimingiausias pasaulyje, dar pavasarį paskelbė Jungtinių Tautų „Pasaulio laimės indeksas“. Tai lėmė, kad informacija apie Lietuvą ir Vilnių pradėjo sklisti ypatingu greičiu, o pati naujiena sulaukė daugybės publikacijų. Pasak Vilniaus verslo ir turizmo plėtros agentūros „Go Vilnius“ vadovės Dovilės Aleksandravičienės, po šios žinios susisiekė net keletas užsienio žiniasklaidos gigantų, susidomėjusių sostinėje gyvenančiais jaunais žmonėmis.

 „Po indekso paskelbimo sulaukėme didžiausių pasaulio naujienų portalų dėmesio, o publikacijos, kuriose dažniausiai buvo minimas Vilnius, pasirodė „BBC“, „Bloomberg“, „The Guardian“, „Business Insider“ ir kitų internetiniuose portaluose, kuriuos kasdien skaito šimtai milijonų žmonių. Su agentūros „Go Vilnius“ komanda prisidėjome prie nemažos dalies šių publikacijų atsiradimo, tiek bendraudami su žurnalistais, tiek siūlydami jiems pašnekovus bei suteikdami visą reikalingą informaciją apie mūsų sostinę“, – pažymi „Go Vilnius“ vadovė. 

 Vilnių atranda ir tinklaraštininkai

 Po didžiulio tarptautinės žiniasklaidos susidomėjimo, šia tema pradėjo domėtis ir užsienio tinklaraštininkai. Pasak D.Aleksandravičienės, Vilniuje apsilankiusios socialinių tinklų žvaigždės savo auditoriją skaičiuoja milijonais.

 „Džiaugiamės, kad ši tema domina ne tik tradicinę žiniasklaidą, bet ir milijonines auditorijas turinčius užsienio tinklaraštininkus bei socialinių tinklų kūrėjus. Prieš kelias dienas pasirodęs „YouTube“ kanalo „Yes Theory“ vaizdo įrašas, kuriame kalbintas Vilniaus jaunimas, yra būtent toks pavyzdys. Vaizdo įrašas jau surinko virš 650 tūkst. peržiūrų. Šiuos kūrėjus taip pat sudomino tema apie laimingiausius pasaulio jaunuolius – dėl šio fakto atvyko susipažinti su vilniečiais ir įminti tos laimės paslaptis. Tikimės, kad dėl taip plačiai žinomų tinklaraštininkų, turinčių pasitikėjimą milijonų sekėjų akyse, Vilnių atras vis daugiau turistų ne tik iš kaimyninių, bet ir tolimųjų šalių“, – apie naudą turizmui pasakoja „Go Vilnius“ vadovė.

 Į Vilnių atvykę tinklaraštininkai susitiko su vietos jaunimu. Dar sekmadienį pasirodžiusiame „Yes Theory“ vaizdo įraše užfiksuota, kaip populiariose sostinės vietose kalbinami vietiniai gyventojai, domintis, kodėl Vilniuje jaunimas yra toks laimingas. Vėliau kūrėjai skyrė dėmesį ir kitoms Lietuvos vietoms, o galiausiai apsilankė visame pasaulyje žinomame Kryžių kalne.

VIDEO: 50 Hours in the World's Happiest Country to be Young

 Beveik prieš dešimt metų įkurta „Yes Theory“ paskyra socialiniame tinkle „Youtube“ šiuo metu turi daugiau nei 9 mln. prenumeratorių. Dar 1,2 mln. tinklaraštininkus seka socialiniame tinkle „Instagram“. Įkvėpti kūrėjų nešamos žinutės, kviečiančios išeiti iš komforto zonos, socialiniuose tinkluose kuria grupes, organizuoja susitikimus ir dalijasi savo patirtimi.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis