Tūkstantasis viršelis: paminėti ypatingos žurnalo „Žmonės“ progos rinkosi išskirtiniai svečiai

Žurnalas „Žmonės“ švenčia ypatingą sukaktį – sausio 26 dieną bus išleistas 1000-asis jo numeris. Paminėti šią progą ketvirtadienio vakarą Vilniuje rinkosi kviestiniai svečiai – ilgamečiai žurnalo herojai ir partneriai.

Istoriniuose startuolio „Kilo Health“ rūsiuose susirinkę svečiai vertino per 1000 žurnalo numerių aktualumo nepraradusių herojų fotoparodą.

Svečius linksmino vakaro vedėjais tapę Mantas Stonkus ir Gelminė Glemžaitė, surengę humoristinius „Žmonių“ viršelių apdovanojimus.

Fotogalerija:

„Žurnalo laikas kitoks, ypač, kai matuoji mėnesiais ar net metais. Čia kalėdinis numeris, čia žiūrėk, jau skirtas mamos dienai. Beveik nepajudinamas ritmas (ir redaktorės siaubas – po Kalėdų jau galvoti apie Velykas). Tačiau 1000–asis numeris visai kas kita. Gairė. Kertinis akmuo. Rezultatas – net fizinis, žurnalų krūva išėjo įspūdinga. Tiek ilgai Lietuvoje gyvuoja retas leidinys ir... gaila, nes net turėdama skaitmeninį archyvą saugau bibliografine retenybe tapusius leidinius“, – prisipažįsta žurnalo „Žmonės“ vyr. redaktorė Gitana Bukauskienė.

Ji stebuklu vadina tai, kad žurnalui „Žmonės“ vis dar nepritrūksta vardų ir veidų, apie kuriuos galima pasakoti. „Argi nenuostabu, kad per tiek metų nepraradome herojų pasitikėjimo? Argi ne keista, kad mums vis dar nepritrūksta skaitytojų? Tekstų ir nuotraukų pasiūla didžiulė, o jūs vis grįžtate prie žurnalo“, – sako „Žmonių“ žurnalo, kuris kiekvieną savaitę pasiekia 150 tūkst. vidutinę auditoriją, redaktorė.

Fotogalerija:

Kaip pastebi, G.Bukauskienė, dar vienas redaktorės siaubas – nepastebėti, kaip keičiasi gyvenimas ir nespėti su skaitytojų lūkesčiais.

„Ir galbūt šis siaubas – tai atsakymas, kodėl mums pavyko ne tik tiek išbūti, bet ir išlikti aktualiais. Nes rašome apie tai, apie ką jūs skaitote – kuo jūs ir mes šiandien gyvename. Kartais kilstelim uždangą, kad pažvelgtume, kaip gyvensim rytoj. Nebijom keisti, keistis ir daryti tai, ko iki šiol niekas nebandė. Visai kaip ir jūs. O kas toliau? Darom antrą tūkstantį!“, – patikina G.Bukauskienė.

Teodoro Biliūno / BNS nuotr./Žurnalo „Žmonės“ 1000-ojo numerio paminėjimas
Teodoro Biliūno / BNS nuotr./Žurnalo „Žmonės“ 1000-ojo numerio paminėjimas

Renginio maistu rūpinosi „Gastrolės“, siūlantys kūrybinės virtuvės sprendimus privatiems ir verslo renginiams. „Gastrolės“ puikus partneris renginiuose, kur reikia estetikos, skonio ir kūrybos dermės.

Pirmasis „Žmonės“ viršelis

Pirmasis „Žmonės“ numeris pasirodė 2000 m. lapkritį – pirmuoju tuometinio mėnraščio viršelio herojumi tapo Aras Vėberis. 2001 m. pavasarį „Žmonės“ tapo dvisavaitiniu leidiniu, o dar po trejų, 2004-ųjų rugpjūtį, pradėtas leisti kaip savaitraštis.

Aras Vėberis / Gedmanto Kropio nuotr.
Aras Vėberis / Gedmanto Kropio nuotr.

Šiandien „Žmonės“ leidžiami 50 tūkst. tiražu, o kiekvieną savaitę jį skaito 150 tūkst. žmonių, rodo „Kantar“ vidutinės skaitytojų auditorijos duomenys.

Greta spausdintinio leidinio, vystomi ir skaitmeniniai prekės ženklo „Žmonės“ produktai – internetinė namų kino platforma „ŽMONĖS Cinema“, taip pat interneto portalas Žmonės.lt.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų