Nido Kiuberio, Vytenio Kurapkos, Vyganto Makselės ir Martyno Šerkšnio įkurtas „Coffee Inn“ per dešimt metų tapo didžiausiu kavinių tinklu Baltijos šalyse – Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje veikia net 60 tinklo kavinių. Praėjusiais metais žengė ir į JAV rinką.
Šis tinklas pirmasis Lietuvoje pasiūlė kavą išsinešti, pirmasis pasiūlė ir nemokamą wi-fi. Dabar per metus kavinės lankytojai išgeria 5 milijonus puodelių kavos. Kas lėmė tokią įmonės sėkmę?
Studijos svečiai taip pat atskleidė, ką turi bendro su režisieriumi Quentinu Tarantinu, kaip lietuvius išmokė atskirti espresso kavą nuo latte ir kodėl „Coffee Inn“ – ne tik kavinės, bet ir miesto socialinio gyvenimo sinonimas.
„Per mūsų veiklos Lietuvoje dešimtmetį kavos rinka gerokai subrendo. Tada žmonės apie kavą žinojo labai mažai. Su „Coffee Inn“ atėjimu pagerėjo ir ėmė nuolat augti kavos kokybė, žmonėms suteikėme vis daugiau galimybių atrasti, rinktis gerą kavą, pažinti jos skonius. Šiandien jau savaime suprantama, kad nebūtina ją gerti čia pat, iš keraminio puodelio, kad galima ją išsinešti su savimi. Kava tapo neatsiejama miesto gyvenimo ir kultūros dalimi. Apie kavą, jos ruošimo ir vartojimo kultūrą ir mes, ir mūsų klientai dabar žinome gerokai daugiau nei bet kada anksčiau. Ši branda verčia nesustoti, iš naujo pažvelgti į mūsų veiklą ir tapatybę“, – komentavo N.Kiuberis.
Dešimtmetį pasitinka nauju vardu
Dešimtąjį gimtadienį kavinių tinklas pasitinka atnaujintu vardu – „Caffeine Roasters“.
„Atnaujindami prekės ženklą ir pereidami prie vieningo „Caffeine Roasters“ pavadinimo visose rinkose, išoriškai tampame tuo, kas jau seniai esame viduje – tiesiog „kofeinas“. Taigi, liekame ištikimi savo veiklos filosofijai visais požiūriais: asortimentu, kavinių interjeru, klientų aptarnavimu“, – teigė vienas iš šio tinklo savininkų Vygantas Makselė.