„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

17-metis Jadenas Smithas – naujas moterims skirtos „Louis Vuitton“ kolekcijos veidas

Mados namai „Louis Vuitton“ pristatė naująją reklaminę kampaniją, kurios vienu iš veidų tapo Holivudo žvaigždžių Willo Smitho ir Jados Pinkett-Smith sūnus Jadenas.
Jadenas Smithas „Louis Vuitton“ reklamoje
Jadenas Smithas „Louis Vuitton“ reklamoje / „Vida Press“ (Splash/Bruce Weber for Louis Vuitton) nuotr.

Tai, kad garsenybių vaikai užima vis tvirtesnes pozicijas mados pasaulyje, jau nieko nebestebina, tačiau „Louis Vuitton“ reklaminė kampanija išskirtinė tuo, kad 17-metis Jadenas Smithas reklamuoja... moteriškus drabužius.

„Louis Vuitton“ reklaminėje kampanijoje 17-metis puikiai pritampa prie trijų merginų – manekenių Rianne Van Rompaey, Jean Campbell ir Sarah Brannon.

„Jis reprezentuoja kartą, kuri suvienodino tikros laisvės suvokimą, kuri yra laisva kelti klausimus dėl lytiškumo. Jam vilkėti sijoną yra taip pat normalu kaip ir moteriai, kuri labai seniai išsikovojo teisę vilkėti vyrišką lietpaltį ar kostiumą“, – apie Jadeną Smithą kalbėjo „Louis Vuitton“ dizaineris Nicolas Ghesquiere'as.​

Jadenas Smithas „Louis Vuitton“ reklamoje vilki juodą odinį švarką, baltą nertinį su kutais, odinius batus ir gausiai dekoruotą sijoną – visi šie drabužiai buvo pademonstruoti ant podiumo per „Louis Vuitton“ pavasario ir vasaros kolekcijos pristatymą, juos tada vilkėjo moteris.

Thank You So Much @louisvuitton And @nicolasghesquiere For The Opportunity To Impact This World. |||

A photo posted by Jaden Smith (@christiaingrey) on

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“