Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

1996-ųjų Mis Lietuva Sandra Chlevickaitė nuo šiol – vestuvių planuotoja

Konkurso „Mis Lietuva 1996” nugalėtoja, buvusi grupės „Desperado“ dainininkė Sandra Chlevickaitė (32) žengė rimtą žingsnį ir pradėjo nuosavą verslą. Garsi moteris ėmėsi vestuvių planuotojos darbo.
Sandra Chlevickaitė
Sandra Chlevickaitė / Mariaus Žičiaus/Žmonės.lt nuotr.
Temos: 1 Santuoka

„G&G Sindikato“ nario Andriaus Glušakovo-Pushaz gyvenimo draugė portalui Žmonės.lt sakė, kad minčių pradėti vestuvių planavimo verslą buvo jau anksčiau, tačiau su ja turėjusi dirbti draugė galiausiai paliko Sandrą vieną.

„Todėl tik dabar prasidėjo visa veikla. Dar tik paleidau puslapį, žiūrėsime, kaip seksis. Visgi, pirmuosius metus nesitikiu bumo, nes reikia įdirbio, bet, manau, viskas bus gerai, nes yra didelis noras, daug idėjų“, – mintimis apie pradėtą verslą dalijosi S.Chlevickaitė.

Paklausta, kodėl pasirinko būtent vestuvių planavimą, moteris paaiškino, kad paprasčiausiai turi nemažai patirties renginių organizavime. „Taip, aš galėjau daryti bet kokias šventes, bet susikoncentravau ties vestuvėmis, nes tai yra gražu. Tai yra meilė, romantika, grožis, gėlės...“ – Žmonės.lt naujo verslo privalumus vardijo pašnekovė.

Visgi Sandra prisipažįsta, kad tokiu pačiu verslu užsiimanti jos draugė perspėjo, kad tai nėra lengva. Tačiau buvusi konkurso „Mis Lietuva“ nugalėtoja tiki, kad viskas pavyks.

„Vestuvės ir laidotuvės yra amžinas verslas, pasidalysime poromis ir vestuvėms. Visiems užteks“, – paklausta apie konkurenciją nusijuokė naujai iškepta verslininkė. Ji taip pat patikino, kad ketina įsiklausyti į jaunavedžių norus ir poreikius, tačiau visuomet turės pasiruošusi idėjų ir pasiūlymų. 

„Tiesą sakant, labai baisu pradėti savo verslą. Neturiu daug palaikančių, todėl žodžiai, kad nesugebėsiu, tik dar labiau skatina eiti į priekį“, – savo verslo sėkme tikėjo S.Chlevickaitė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?