20-osios „Mados infekcijos“ atidarymo svečiai stebino ekstravagantiškais įvaizdžiais

Šventinis mados mylėtojų savaitgalis prasidėjo! Pavasarėjantį penktadienio vakarą Šiuolaikinio meno centrą Vilniuje tradiciškai užgulė stileivos – čia startavo vienas didžiausių mados renginių „Mados infekcija“.
„Mados infekcijos“ svečiai
„Mados infekcijos“ svečiai / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

Jubiliejinė, 20-ąjį kartą vykstanti mados šventė kaip ir kasmet sudomino daugybę svečių – jos kaip ir kasmet nepraleidžia mados gerbėjai, kūrėjai, miesto stileivos.

Visi jie atvyko pasižiūrėti naujausių dizainerių kolekcijų, o taip pat pademonstruoti ir savo išskirtinio stiliaus.

Į „Mados infekcijos“ atidarymą atvyko ir žinomi žmonės. Tarp jų – ir verslo, kultūros, meno, pramogų pasaulio atstovai, o taip pat ir dizaineriai, stilistai, apie madą rašantys tinklaraštininkai.

TAIP PAT SKAITYKITE: Aukštakulniai „Mados infekcijoje“ tapo iššūkiu – modelis neišstovėjo ant kojų: žiūrėkite video

Tarp vakaro svečių buvo galima sutikti ir teatro režisierių Oskarą Koršunovą. Pasak jo, teatras su mada labai glaudžiai susijęs, jis neva „negali būti atsietas nuo politikos ir nuo mados“.

„Mados infekcijoje“ O.Koršunovas – dažnas svečias. „Man Sandra neleidžia jo praleisti“, – kalbėdamas apie bičiulę, dizainerę Sandrą Straukaitę juokavo jis.

Režisierius sako vertinantis jaunimo pastangas į šį renginį pasipuošti originaliai, nebijoti ryškių spalvų, drąsių sprendimų. „Eidami čia žmonės rengiasi demokratiškai – tai labai geras bruožas. Nepasakyčiau, kad jie rengiasi blogai, dažniau – įdomiai. Man patinka freak'iška mada, tokia net kiek eklektiška – tą mačiau ir Paryžiaus mados savaitėje“, – 15min sakė O.Koršunovas.

Juliaus Kalinsko / 15min nuotr./Oskaras Koršunovas
Juliaus Kalinsko / 15min nuotr./Oskaras Koršunovas

Tam, kad nereikėtų bijoti pasipuošti ekstravantiškiau, pritarė ir mados tendencijų analitikė Marija Palaikytė.

„Šis renginys visų pirma yra mados šventė. Todėl bet kokiu atveju – tai pats geriausias laikas drąsesniems mados sprendimams. Apskritai mados savaitės yra tiems, kurie įprastai renginių metu lieka nepastebėti.

Labai sveikinu jaunimo eksperimentus, net tuos, kurie yra itin daiktavardiški. Kada, jeigu ne čia? Vertinu labai pozityviai“, – pasakojo ji.

Juliaus Kalinsko / 15min nuotr./Marija Palaikytė
Juliaus Kalinsko / 15min nuotr./Marija Palaikytė

Iš kitų „Mados infekcijos“ svečių įvaizdžiu išsiskyrė Austėja Jablonskytė. Stilistė vakarui pasirinko Kęsto Rimdžiaus kurtą įvaizdį.

„Džiaugiuosi, kad „Mados Infekcijai“ jau yra dvidešimt metų. Labai gerbiu visus Lietuvos dizainerius, o dalį galima išvysti ir čia. Pasirinkau Kęsto įvaizdį todėl, kad atiduočiau simbolinę duoklę dizaineriams“, – sakė A.Jablonskytė.

Juliaus Kalinsko / 15min nuotr./Austėja Jablonskytė
Juliaus Kalinsko / 15min nuotr./Austėja Jablonskytė

Tinklaraštininkė Simona Burbaitė šiemet pasirinko lengvą ir neįpareigojantį įvaizdį – pasirinko melsvos spalvos kostiumą, o stiliaus akcentu tapo permatomas krepšys.

„Labai pamėgau kostiumus, o plastikiniai krepšiai dabar labai madingi. Labai juo džiaugiuosi, nes jo paslaptis yra tokia, kad kiekvieną dieną tas krepšys gali atrodyti vis kitaip – priklauso nuo to, koks yra jo turinys. Tai yra labai žaisminga ir manau, kad kūrybiška“, – teigė S.Burbaitė.

Juliaus Kalinsko / 15min nuotr./Simona Burbaitė
Juliaus Kalinsko / 15min nuotr./Simona Burbaitė

Po beveik du dešimtmečius trukusios pertraukos „Mados infekcijoje“ apsilankė Maskvoje gyvenanti ir kurianti režisierė Živilė Montvilaitė su draugu Vladimiru Meskhey. Abu jie mados šventei pasirinko itin ryškius – raudonos ir žydros spalvų, kostiumus.

„Čia lankėmės prieš 20 metų, labai įdomu. Esame Sandros Straukaitės fanai“, – kalbėjo Živilė.

Juliaus Kalinsko / 15min nuotr./Živilė Montvilaitė ir Vladimiras Meskhey
Juliaus Kalinsko / 15min nuotr./Živilė Montvilaitė ir Vladimiras Meskhey

Ryškiu stiliumi renginyje išsiskyrė ir kelionių agentė Gabrielė Malaševičiūtė. Ši „Mados infekcija“ jai jau nebe pirma – mergina kasmetinėje pavasario šventėje viešėjo kelis kartus. „Kai nekeliauju, kai leidžia galimybės – visuomet stengiuosi nepraleisti renginio“, – sakė ji.

Mados renginiu G.Malaševičiūtė ruošiasi atsakingai, tačiau pirmiausia rinkdamasi drabužius kliaunasi akimirkos įspūdžiu ir emocija – spintoje drabužių ieško ne pagal kokias nors taisykles, o pagal nuotaiką.

„Vis dar gyvename konservatyvioje šalyje, todėl, prisipažinsiu – svarsčiau, ar taip apsirengti ne per drąsu. Bet kartais riekia pasitelkti vaizduotę“, – 15min sakė ji.

Juliaus Kalinsko / 15min nuotr./Gabrielė Malaševičiūtė
Juliaus Kalinsko / 15min nuotr./Gabrielė Malaševičiūtė

Apie festivalį „Mados infekcija“

Per dvi festivalio dienas „Mados infekcijoje“ bus pristatyta 18 lietuvių ir užsienio dizainerių kolekcijų. Kasmet skirtingais įkvėpimo šaltiniais besiremiantis festivalis šiemet atsigręžė į nenuspėjamą Davido Lyncho kūrybą.

Festivalis Vilniuje kasmet pavasarį toje pačioje vietoje rengiamas nuo 1999-ųjų. Jame savo kūrybą pristato daugiau nei 16 dizainerių iš Lietuvos ir užsienio.

2008 metais festivalis pradėjo rengti perspektyviems talentams skirtą konkursą „Injekcija“. Per visą konkurso istoriją kompetentinga komisija atrado ir padėjo iškilti daugiau kaip 50 naujų mados talentų.

Modelius rinkosi „Infekcijos kastinge“

Maždaug prieš mėnesį Vilniuje vyko ir kitas tradicinis renginys – „Infekcijos kastingas“, kuriame savo kolekcijų pristatymus „Mados infekcijos“ podiumui ruošiantys dizaineriai ieškojo originalių, autentiško žavesio modelių.

Tame pačiame renginyje modelių ieškojo ne tik „Mados infekcijos“ dizaineriai, bet ir svarbiausios Lietuvos modelių agentūros.

O ekstravagantiškas atlikėjas Alen Chicco metė sau iššūkį ir pristatė savo paties kurtą makiažą. Saviraiškos drąsa garsėjantis atlikėjas rezultatą pademonstravo drąsiai pozuodamas fotografams.

Žiūrėkite spalvingą svečių galeriją:

TAIP PAT SKAITYKITE: Vilniuje prasidėjo 20-oji „Mados infekcija“: ryškios spalvos, lateksas ir per aukšti bateliai

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis