„Ką tik bankomatas tiesiog suvalgė 260 eurų. Aha, jų sąskaitoje nesimato. Tiesa, vėliau apsigalvojo ir nusprendė, kad reikia palikti šiek tiek grynų, tai 20 atsiuntė atgal. Tiesa, suplėšytus“, – socialiniame tinkle įdėjusi nuotrauką, kurioje matyti suplėšyta kupiūra rašė Simona.
Tokioje situacijoje ji atsidūrė pirmą kartą. Simona iškart kreipėsi į banką, darbuotojai patikrino gedimą ir pinigus merginai grąžins.
„Kai įdėjau pinigus, iškart išgirdau kažkokį signalą, bankomatas pradėjo pypti. Tuomet informavo, kad pinigai grąžinami. Tie 20 eurų užstrigo. Bet visos sąskaitos atitinka, viską išsiaiškinau. Turbūt tiesiog sustreikavo kompiuteris. Juk mašina nėra žmogus, visko pasitaiko. Kvaila situacija ir tiek. Galiu tik pasidžiaugti savo banko darbuotojais, kurie labai draugiškai ir operatyviai sureagavo į šį įvykį ir tą pačią akimirką problemą pradėjo spręsti“, – sakė Simona.
Pasak „Swedbanko“ atstovo spaudai Sauliaus Abraškevičiaus, ši situacija – neeilinė. Įprastai, jei bankomatas dėl tam tikrų priežasčių negali priimti kupiūrų, jos klientui yra iškart grąžinamos, jis apie tai iškart informuojamas.
„Bankomatas prieš priimdamas kupiūras ir įskaičiuodamas jas į sąskaitą tikrina, ar kupiūra nėra suplyšusi, labai susidėvėjusi, kaip nors suklijuota ar susegta. Tokių kupiūrų bankomatas nepriima“, – Žmonės.lt sakė S.Abraškevičius.
Inkasacija vyksta dažniau nei kartą per mėnesį. Jeigu nėra jokių sukčiavimų, viskas yra sutvarkoma kliento naudai.
Tačiau pasitaiko tokių atvejų, kai pinigai yra priimami, tačiau jie nėra įskaičiuojami į sąskaitą. Tuomet yra vykdoma bankomato inkasacija. „Inkasacija vyksta dažniau nei kartą per mėnesį. Jeigu nėra jokių sukčiavimų, viskas yra sutvarkoma kliento naudai“, – sakė atstovas spaudai.
Perskaičiuoti bankomate esančius pinigus bankui tenka ir dėl kitų priežasčių. Kartais klientai pamiršta pasiimti išgrynintus pinigus, jie grįžta į bankomatą. Pasitaiko atvejų, kai kitas žmogus paima prieš tai pamiršusio pasiimti žmogaus pinigus, būna, kad ir bankomatai sugenda, būna, kad bankomatas įtraukia pamirštą pasiimti kortelę.
Susidūrus su bent vienu iš išvardytų atveju, banko atstovas ragina kreiptis į banką, raštu išdėstyti problemą. Pasak jo, nors kiekviena situacija individuali, įprastai viskas išsprendžiama per kelias dienas.