Dar pernai rudenį visuomenei pristatytas produktas sulaukė susidomėjimo, o pardavimų rezultatai džiugina ne tik idėjos autorių, tvirtinantį, kad išparduota pusė tiražo, bet ir įmonės, savo pirkėjams siūlančioms produktą, atstovus, rašo DELFI.
Tiesa, jie sako svarstantys apie naują kvepalų partiją, neva visa pirmoji – parduota. Esą pirmasis bandymas pasiteisino, todėl užsimenama ir apie naujas veido kremų ar makiažo priemonių linijas, susietas su Lietuvos įžymybių vardais.
E. Bžeskas sakė kvepalų pardavimo rezultatus vertinantis teigiamai. Esą įvertinus šiandienos lietuvių pirkimo galią būtų galima teigti, jog prekyba iki šiol vyksta sėkmingai.
„Nors kvepalų tiražas nebuvo didelis, nereiktų pamiršti, kad tai – brangi prekė, todėl jų parduodama mažiau nei kompaktinių diskų ir tai yra natūralu. Šiuo metu parduota daugiau nei pusė tiražo, atrodo, prekyba ir toliau nestoja“, – atskleidė prodiuseris ir pridūrė, kad išleidus „69 danguje“ kompaktinį diską ir jį įsigijusiems pasiūlius nuolaidą kvepalams, pardavimai pagyvėjo.
Nors prodiuseris tikino, kad visas procesas vyksta sėkmingai, paaiškino, jog produktas sukurtas dėl įvaizdžio, bet ne norint užsidirbti. Esą ir merginos už paduotus kvepalus gaus simbolinį atlygį.