800 tūkst. sekėjų turinčios lietuvės sėkmės istorija: kaip ji tapo „TikTok“ žvaigžde?

Daugiau nei 800 tūkstančių sekėjų armiją platformoje „TikTok“ subūrusi Aistė Dringelytė, socialiniuose tinkluose geriau žinoma Digital IceTea slapyvardžiu, sako, kad šis socialinis tinklas prieš trejus metus jos gyvenime atrado visai netyčia, o milžiniškas sekėjų skaičius užaugo labai natūraliai. Aistė svarsto, kad prie sėkmės šiek tiek prisidėjo tai, kad jos veidas atpažįstamas „YouTube“ kanalo platybėse buvo ir anksčiau. Tačiau, anot jos, viskas įvyko tikrai ne per vieną dieną.
Aistė Dringelytė
Aistė Dringelytė / Partnerio nuotr.

A. Dringelytė pasakoja, kad įkvėpimo, kuris pastūmėtų į „TikTok“ įrašų kūrybą, ji specialiai neieško – jo socialinių tinklų žvaigždė semiasi iš supančios aplinkos, naujų potyrių ar sutiktų žmonių. Kadangi jos kuriamo turinio temų laukas – itin platus, dažnai viskas priklauso ir nuo nuotaikos.

„Jeigu vaizdo įrašą kuriu apie gyvenimiškas situacijas – įkvėpimo semiuosi iš asmeninio ar pažįstamų gyvenimo, kitų tuo metu svarbių aktualijų. Per daug negalvoju, tiesiog kuriu ir keliu tai, kas man patinka: kartais sušoku populiaresnį, man labiau patikusį šokį, kartais kuriu vaizdo įrašus susijusius su makiažo subtilybėmis ar cosplay kostiumų gamyba. Taip pat domiuosi vaizdo montažu ir fotografija, todėl dėmesio skiriu ir šiam dalykui“, – sako A. Dringelytė.

Ir darbas, ir laisvalaikis

Aistė pasakoja, kad vieno „TikTok“ įrašo sukūrimas kartais užtrunka ir iki savaitės. „Kadangi įprastomis savaitės dienomis einu į darbą, „TikTok“ laiko galiu skirti tik vakarais ir savaitgaliais, todėl natūralu, kad įrašų gamybos laikas prasitęsia, o kur dar noras viską padaryti kuo geriau. Jeigu vaizdo įrašas yra susijęs su tam tikrais efektais ar fotografija, galiu užtrukti ir iki savaitės. Gamybos trukmė kinta pagal tai, kokio sudėtingumo yra temos ir kokia tą savaitę būna mano veikla“, – pasakoja ji.

Nors „TikTok“ nėra vienintelis Aistės užsiėmimas, ji sako, kad tai yra ir jos darbas, ir laisvalaikis. Mat nors socialinio tinklo įrašus ji kuria savo malonumui, šią veiklą A. Dringelytė priskiria ir vienam iš savo pragyvenimo šaltinių, todėl savo „TikTok“ profilį Aistė traktuoja ir kaip savo darbų portfolio.

Kalbėdama apie „TikTok“ platformos fenomeną Digital IceTea svarsto, kad vienas iš šio socialinio tinklo sėkmės faktorių gali būti patogus naudojimasis. „Norint sukurti „TikTok“ skirtą vaizdo įrašą nereikia jokių papildomų programėlių, ten galima rasti visus pagrindinius montavimo įrankius, efektus, platų muzikos pasirinkimą“, – kalba A. Dringelytė, ir priduria, kad kurdama įrašus kartais pasinaudoja „Adobe Premier Pro“ ar „After Effects“ programėlėmis.

Profesionalės patarimai norintiems pradėti

Pasakodama apie techninę vaizdo įrašų kūrybos pusę, Digital IceTea slapyvardžiu save pristatanti mergina sako, kad su šiuolaikinėmis technologijomis, kiekvienas turintis išmanųjį telefoną gali ne tik kokybiškai fotografuoti ar filmuoti, bet ir montuoti įrašus ir juos paįvairinti įvairiausiais efektais.

Pavyzdžiui, sausio viduryje pristatyto ir didelio populiarumo sulaukusio telefono „Samsung Galaxy S21 Ultra“, kuriuo naudojasi ir Aistė, pagrindinis kameros objektyvas fotografuoja net 108 MP raiška, o kamera suteikia 8K vaizdo įrašų filmavimo galimybę. Šiuo įrenginiu užfiksuotų vaizdo įrašų ar kadrų kokybė nenusileidžia padarytiems profesionalia įranga. Aistė prisipažįsta, kad kuriant turinį jai labai praverčia ir naktinio režimo funkcija, kuri padeda telefonu kokybiškai fotografuoti netgi esant itin prastam apšvietimui.

Paklausta, ką patartų tiems, kurie nori pradėti kurti „TikTok“ įrašus, tačiau kol kas, galbūt, nedrįsta, Aistė pirmiausiai sako nebijoti ir išsigryninti savo temų lauką.

„Svarbu daryti tai, kas jums patinka, ir kurti turinį apie tai, kuo domitės: galbūt mokotės dainuoti, o galbūt jus domina biologija, tuomet galite viešinti įdomius faktus ar bandyti įvairiausius eksperimentus. Svarbiausia, kad viskas, ką darote, jums teiktų džiaugsmą, o sekėjai ir peržiūros laikui bėgant ateis savaime. Prisiminkite, kad ir kokia tema kursite – visada atsiras ja besidominčių žmonių“, – drąsina A. Dringelytė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis