A.Juškienė su dukra tapo modeliais: papasakojo apie meilę suknelėms ir elegancijai

Baleto primarijaus Nerijaus Juškos žmona Agnė Juškienė su dukra Eva tapo drabužių kolekcijos modeliais. Tai žinoma moteris įvardija kaip smagią patirtį.
Agnė Juškienė su dukra Eva
Agnė Juškienė su dukra Eva / Karolinos Funkienės nuotr.

Moterims ir vaikams kuriantis prekės ženklas „Minimi“ pristato naujienas, skirtas saldžių pieninių ledų ir asmeninių švenčių vasarai, rašoma pranešime spaudai. Naujos kolekcijos modeliu tapusi A.Juškienė fotografavosi su ketverių metų dukrele Eva. Mergaitė – labai gera ir prisitaikanti, todėl nebuvo jokių rūpesčių.

„Džiaugiuosi, kad dukra yra pastelinių spalvų ir pūstų suknelių mylėtoja. Fotosesija praėjo labai lengvai ir maloniai, kam gali nepatikti puoštis. Visos suknelės gražios, kuo nors ypatingos ir išskirtinės. Viena tiktų krikštynoms, kita – vestuvėms, o su kuklesnėmis puikiai atrodytumėte kiekvieną dieną. Iki šiol nesugebėjau išsirinkti dovanų labiausiai patikusios“, – įspūdžiais dalijosi A.Juškienė.

Agnė nėra provokuojančio stiliaus mylėtoja, kur kas mieliau renkasi subtilią eleganciją su romantiško stiliaus prieskoniu. Taip pat nesivaiko greitosios mados tendencijų. A.Juškienė labai mėgsta sukneles, įvairius sijonus ir retai vilki džinsus. Atsiradus šeimai, moteris pradėjo vertinti patogumą. Taip spintoje atsirado keletas laisvalaikio kostiumų.

„Nemėgstu vaikščioti po parduotuves, jau porą metų visus drabužius perku internetu. Būsiu labai nepopuliari, tačiau vaikams vasaros drabužius perku žiemą. Taip pavyksta sutaupyti bei apsipirkti be streso. Prioritetą teikiu kokybei, natūraliems audiniams, laisviems siluetams ir pasteliniams atspalviams“, – kalbėjo A.Juškienė.

Prekių ženklo kūrėja Nijolė Čeponienė pasakoja, kad šių metų proginių suknelių mamoms ir dukroms linijos pagrindinė misija – lengvumas. Po kelis sezonus trukusių suvaržymų ir abejonių, ar šventės įvyks, kaip planuota, tarp klienčių juntamas nuslūgęs jaudulys ir begalinis noras švęsti gyvenimą. „Atrodo, kad atėjo pirmoji laisvų ir lengvai įgyvendinamų troškimų vasara. Mano prekių ženklo suknelės mamoms ir dukroms – tai lengvai plazdančio tiulio architektūra“, – kalbėjo N.Čeponienė.

Dizainerė atsakingai pažiūrėjo į vis augantį mamų troškimą susiderinti su savo mažosiomis princesėmis. Mamos ir dukros deriniai – apgalvoti, tačiau ne primityvūs, atskleidžiantys mamų moteriškumą ir suteikiantys džiaugsmo mergaitėms. Kurdama drabužius N.Čeponienė laikosi principo išlikti ištikima sau, tad kolekcijomis skatina moteris ir mergaites puoštis.

DNR – puošti, džiuginti, dovanoti džiaugsmą ir šypseną veiduose. Dar vienas iš nepametamų principų – tikrumas. Pradedant naujų kolekcijų fotosesijomis, baigiant konsultacijomis „boutique“ parduotuvėje Kaune. Juk galima suvaidinti emociją, bet jeigu vaikams, o tuo labiau moterims, rūbai nepatinka, tai labai matoma net akyse. Visada skatinu rinktis tai, kas priverčia širdį plakti stipriau“, – teigė N.Čeponienė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis