A.Martinėnas-Vudis su sužadėtine susilaukė antro sūnaus: jau išrinko ir vardą

Pagausėjo projekte „Kelias į žvaigždes“ išgarsėjusio atlikėjo, grupės „Dar“ nario Arvydo Martinėno-Vudžio (37) ir jo sužadėtinės Sandros Stučinskaitės šeima. Porai gimė antras sūnus.
Arvydas Martinėnas-Vudis ir Sandra Stučinskaitė
Arvydas Martinėnas-Vudis ir Sandra Stučinskaitė / Vilmanto Morkvėno nuotr.

Pirmadienį šią džiaugsmingą žinią atlikėjas patvirtino ir 15min. Kaip pasakojo, sūnus gimė šeštadienį.

„Vaikas buvo planuotas ir labai lauktas“, – pasidžiaugė jis.

A.Martinėnas pridūrė, kad sūnus šeštadienį gimė kiek netikėtai, nes pasaulį turėjo išvysti tik birželio pradžioje.

„Bet nusprendė pats, kad jau nori ateiti. Viskas labai gerai ir sėkmingai įvyko. Visi sveiki, laimingi, taigi viskas labai faina“, – šyptelėjo projekte „Kelias į žvaigždes“ išgarsėjęs vyras.

Jau išrinko ir vardą – sūnų pavadino Rojumi. Pasiteiravus apie jį, atlikėjas teigė, kad ilgai sukti galvos nereikėjo, nes Rojus buvo tarp tų variantų, kuriuos su mylimąja buvo pasižymėję dar tada, kai rinko vardą pirmam sūnui.

„O dabar tų variantų nepamiršome ir įgyvendinome“, – paaiškino jis.

15min primena, kad pirmo sūnaus pora susilaukė 2018-aisiais, paskutinę vasaros dieną. Jį pavadino Elajumi. „Turėjome kelis variantus, tačiau norėjome ko nors unikalaus, išskirtinio“, – tąkart 15min sakė A.Martinėnas.

Arvydas ir Sandra susižadėjo 2017-ųjų birželį.

Jiedu drauge skaičiuoja daugiau nei dešimtmetį. Tiesa, draugystėje pasitaikė pertraukų. Kaip pats Vudis yra sakęs: „Mūsų istorija kaip „Santa Barbara“... Bet viskas galiausiai išėjo puikiai.“

2020-aisiais laidoje „KK2“ atlikėjas užsiminė, kad nors su mylimąja dar nėra susituokę, bet planuoja kažkada tai padaryti, greičiausiai po karantino.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis