A.Meschino gimtadienį minėjo gausiame būryje: atšvęstos kelios progos „Pacuose“ ir Atlantos dainos

Trečiadienio vakarą sostinės centre esančio 5 žvaigždučių viešbučio „Pacai“ kiemas virto nuomonės formuotojų, atstovaujamų talentų agentūros, vidurvasario šventės vieta. Nuomonės formuotojai, tarp kurių – Asta Meschino, Indrė Kavaliauskaitė, Inga Žuolytė ir kiti, susirinko paminėti daug talentų agentūrai „Personal“ svarbių progų. Visų pirma, paminėti vidurio sezoną ir atšvęsti puikius verslo rezultatus.
Nuomonės formuotojų vidurvasario paminėjimas
Nuomonės formuotojų vidurvasario paminėjimas / Martyno Stankaičio nuotr.

„Agentūros „Personal“ komanda – ne tik su organizaciniais klausimais dirbančios kolegės, bet ir mūsų atstovaujami nuomonės formuotojai, kuriuos esu mieliau linkusi vadinti talentais. Man itin svarbus asmeninio ryšio kūrimas, jį kuriame tarp talentų ir klientų, talentų ir partnerių bei talentų tarpusavyje. Tikiu, kad stiprus ryšys yra pamatas puikiems rezultatams“, – teigia talentų agentūros įkūrėja ir vadovė Magdalena Sabalė.

Martyno Stankaičio nuotr./Nuomonės formuotojų vidurvasario paminėjimas
Martyno Stankaičio nuotr./Nuomonės formuotojų vidurvasario paminėjimas

Trečiadienio vakarą ši komanda minėjo ne tik vidurvasarį, bet ir dar kelias progas – vienos iš atstovaujamų nuomonės formuotojų Astos Meschino gimtadienį, iki detalių apgalvotą ir ką tik pasirodžiusį agentūros internetinį puslapį bei įvaizdį talentų video klipą. M.Sabalė pažymi, kad jį sukurti vėlgi pasitelkė talentus – muziką kūrė išskirtinį braižą turintis elektroninės muzikos prodiuseris, didžėjus Liudas Lazauskas–Roe Deers, o įgarsino – „Sidabrinės gervės“ laureatė Gabija Jaraminaitė. Šį klipą jau galima pamatyti agentūros internetiniame puslapyje ar socialiniuose tinkluose.

Martyno Stankaičio nuotr./Nuomonės formuotojų vidurvasario paminėjimas
Martyno Stankaičio nuotr./Nuomonės formuotojų vidurvasario paminėjimas

„Per daugiau nei septynerius darbo su talentais metus vis labiau įsitikinu, kad geriausi rezultatai nuomonės formuotojų rinkodaroje ateina, kai vertinamas autentiškumas, kūrybiškumas ir, žinoma, asmeniškumas. Eroje, kuomet visi kalba apie technologijas ir dirbtinį intelektą, asmeniškumas tampa jungiamąja grandimi, kuriančia ryšį tarp žmonių. Apie asmeniškumą yra „Personal“ prekės ženklas – tiek autentiško ryšio kūrime su klientais, tiek mūsų rūpesčiu talentams. Net mūsų logotipe užkoduoti esminiai to elementai – neišsemiamą potencialą simbolizuojantis begalybės ženklas, rūpestį talentais atspindintis 360 laipsnių apskritimas ir talentą pažyminti žvaigždė. Visi šie elementai mums leidžia kurti išskirtines kampanijas“, – teigia M.Sabalė.

Martyno Stankaičio nuotr./Nuomonės formuotojų vidurvasario paminėjimas
Martyno Stankaičio nuotr./Nuomonės formuotojų vidurvasario paminėjimas

Renginio metu „Personal“ komanda mėgavosi restorano „Pacai“ patiekalais ir planavo, kuo savo bendruomenę, klientus ir partnerius džiugins likusį sezoną. „Žinau tik viena – stengsimės ir toliau puoselėti savo asmeniškumą ir autentiškumą tam, kad savo išskirtinėmis savybėmis ir talentais džiugintume tuos, kurie aplink“, – apie planus kalbėjo M.Sabalė.

Martyno Stankaičio nuotr./Nuomonės formuotojų vidurvasario paminėjimas
Martyno Stankaičio nuotr./Nuomonės formuotojų vidurvasario paminėjimas

Komanda džiaugėsi, kad restoranas specialiai šiam vakarui suorganizavo prekės ženklo logotipo spaudą ant ledų. Tai, įmonės žiniomis, buvo vienas pirmųjų tokio tipo eksperimentų su ledais.

Vienu iš vakaro vinių tapo ir netikėtas Elenos Puidokaitės muzikinis pasirodymas. Nors atlikėja jau daugelį metų atsisako dainavimo galimybių, šįkart ji padarė išimtį ir sudainavo savo legendinį hitą „Mergaitės nori mylėt“ gimtadienį neseniai minėjusiai Astai Meschino.

Po vakarienės visa komanda šventę tęsė „Midsummer Vilnius“ koncerte, kuriame grojo elektroninės muzikos prodiuseris, didžėjus Liudas Lazauskas–Roe Deers kartu su maestro Modesto Pitrėno diriguojamu festivalio orkestru.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis