A.Pogrebnojus sukūrė Paryžiaus olimpinių žaidynių įkvėptas aprangas: užfiksavo jautrią žinutę

A.Pogrebnojus pristato naują sporto ir laisvalaikio kolekciją, sukurtą 2024 metų didžiausiam sporto renginiui Paryžiuje. Ji dedikuota ne tik profesionaliems sportininkams, bet ir aktyvų laisvalaikį mėgstantiems sporto entuziastams. Tai kolekcija, kuri išplečia sporto aprangos sampratą, pristatydama drąsius dizainus ir spalvas, skirtas įvairiems fiziniams aktyvumams bei kasdieniam komfortui.
Aleksandro Pogrebnojaus kolekcija
Aleksandro Pogrebnojaus kolekcija / Vilmanto Martinėlio nuotr.

Kolekcijos bruožai atspindi Lietuvos tautinius simbolius per ryškias spalvas, drąsius tačiau rafinuotus dizainus. Ji skleidžia žinutę apie sportinę dvasią bei pilietiškumą ir suteikia energijos, estetinį malonumą ir individuolią laisvės išraišką kiekvienam ją dėvinčiajam sporto mėgėjui.

Vilmanto Martinėlio nuotr./A.Pogrebnojaus kolekcija
Vilmanto Martinėlio nuotr./A.Pogrebnojaus kolekcija

Apranga sukurta atsižvelgiant į skirtingas sporto disciplinas ir yra labai universali. Asortimentas siūlo platų pasirinkimą: nuo dviračių sporto iki jaukių treningų, paliekant vietos individualiam stiliaus interpretavimui ir asmeniniam komfortui.

Vilmanto Martinėlio nuotr./A.Pogrebnojaus kolekcija
Vilmanto Martinėlio nuotr./A.Pogrebnojaus kolekcija

Ši kolekcija – išskirtinis derinys tarp sporto funkcionalumo ir mados estetikos. Rūbai sukurti naudojant aukščiausios kokybės medžiagas, užtikrinančias funkcionalumą, patogumą ir ilgaamžiškumą.

„Ši kolekcija yra skirta kiekvienam, kurio širdis jaučia aistrą sportui, nepriklausomai nuo to, ar tai – Olimpinės žaidynės, vakarinis bėgimas parke ar teniso turnyras su draugais. Aš noriu, kad kiekvienas jaustųsi įtrauktas ir išreikštų save per šią aprangą, tai ne tik drabužiai – tai kvietimas gyventi, laisviau, linksmiau ir aktyviau.“, – akcentuoja A.Pogrebnojus.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis