09 19

A.Valinskas praskleidė „Šeškių“ skandalo užkulisius: kur prašovė E.Bžeskas ir kaip atrodys nauja grupė

„69 danguje“ įkūrėjo Egmonto Bžesko ir nuo jo atsiskyrusių grupės „Šeškės“ narių Karinos Krysko, Ingridos Martinkėnaitės ir Godos Alijevos nesutarimai jau kurį laiką aidi žiniasklaidoje. Nors atrodo, kad abi pusės savo nesutarimus aiškinasi viešai, televizijos laidų vedėjas, prodiuseris Arūnas Valinskas puikiai žino šio ginčo užkulisius. Anot jo, vieno veiksmo ėmęsis E.Bžeskas „prašovė“, o šią aršią kovą būtų galima lengvai pasukti taikos keliu.
Arūnas Valinskas, Egmontas Bžeskas ir „Šeškės“
Arūnas Valinskas, Egmontas Bžeskas ir „Šeškės“ / BNS Foto nuotr.

„69 danguje“ įkūrėjo E.Bžesko ir „Šeškių“ kova viešumoje skamba itin garsiai, o visai neseniai į ją įsitraukė ne tik abiejų pusių teisininkai, bet ir Valstybinis patentų biuras.

Rugpjūčio viduryje grupės „Šeškės“ narės Valstybiniam patentų biurui pateikė prašymą dėl prekės ženklo „69 Danguje“, kuris priklauso E.Bžesko valdomai viešajai įstaigai „TV komanda“, registracijos panaikinimo. Praėjus kuriam laikui panašaus atsakomojo žingsnio ėmėsi ir E.Bžeskas – jis Valstybiniam patentų biurui pateikė prašymą K.Krysko, I.Martinkėnaitės ir G.Alijevos prekės ženklo „Šeškės“ registraciją pripažinti negaliojančia.

E.Bžesko įmonei atstovaujantis teisinių paslaugų grupės „Metida“ advokatas Erikas Saukalas sprendimą kreiptis į šią instituciją grindė tuo, kad pavadinime naudojamas žodis „šeškės“ nėra vartojamas bendrinėje kalboje, neatitinka valstybinės kalbos vartojimo reikalavimų ir negali būti registruojamas Lietuvos prekių ženklų registre.

LNK nuotr./Grupė „Šeškės“
LNK nuotr./Grupė „Šeškės“

Visgi 15min tinklalaidėje „VALINSKAS ŽINO“ A.Valinskas rėžė, kad

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis