„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

Agnė Grigaliūnienė uždaro Vilniaus centre veikusią vaikiškų prekių parduotuvę: „Liūdėti yra normalu“

Renginių ir komunikacijos agentūros „Olive“ vadovės, renginių ir radijo laidų vedėjos Agnės Grigaliūnienės (38) gyvenime – pokyčiai. Po ketverių metų darbo veiklos Agnė uždaro vaikų žaislų parduotuvę „Children City Vilnius“.
Agnė Grigaliūnienė
Agnė Grigaliūnienė / Luko Griciaus nuotr.

Apie tai, kad uždaro Vilniaus senamiestyje įsikūrusią savo nuosavą parduotuvę „Children City Vilnius“, A.Grigaliūnienė pirmiausia pranešė savo draugams socialiniame tinkle. „Tai buvo pilna įspūdžių kelionė, kupina gerų ir ne pamokų“, – socialiniame tinkle rašė Agnė.

Pagal partnerystę su Prancūzijos ir Austrijos parduotuvių tinklu atidaryta parduotuvė birželio pabaigoje būtų šventusi 4-ąjį gimtadienį. Vis dėlto viskas apsisuko aukštyn kojomis – A.Grigaliūnienė buvo priversta parduotuvę uždaryti.

„Šita vieta man buvo labai brangi, aš ją kūriau su labai didele meile. Nepameluosiu sakydama, kad taip jautėsi ir kiti prie parduotuvės veiklos prisidėję asmenys. Tai buvo labai gražūs ir daugiausia šviesių patirčių kupini ketveri metai“, – teigė A.Grigaliūnienė.

Asmeninio archyvo nuotr./Agnė Grigaliūnienė
Asmeninio archyvo nuotr./Agnė Grigaliūnienė

Kaip ji pasakojo 15min, priežasčių šiam žingsniui buvo įvairių, galiausiai viską nulėmė prioritetų sudėliojimas. Vis dėlto verslo plėtrai koją pakišo ir laiko stoka.

„Galiausiai pajutau, kad nebespėju suderinti visų savo veiklų. Esu žurnalo „Aš Ikona“ vaikų rubrikos redaktorė, jau daugiau kaip 10 metų užsiimu renginių organizavimu. Jau nekalbant, kad esu dviejų vaikų mama ir žmona. Kai tau netoli 40-imt, viskas yra kiek kitaip nei būnant trisdešimties. Išsikristalizuoja veiklos, kuriose geriausiai jaučiuosi, o viskam reikia laiko“, – sako Agnė.

Moteris sulaukė pasiūlymo parduotuvės veiklą perkelti į kitas patalpas, bet dėl veiklos sustabdymo jau buvo tvirtai apsisprendusi.

Sostinės širdyje įkurti vaikų žaislų parduotuvę A.Grigaliūnienę paskatino nėštumas ir noras po daugybės metų neapčiuopiamo darbo komunikacijos srityje turėti ką nors konkretaus ir matomo. Pradėjusi naują veiklą moteris išsikėlė tikslą skatinti tėvų ir vaikų bendravimą, suburti kuo daugiau šeimų, norinčių kuo kokybiškiau auginti savo vaiką.

Veiklos metu būta įvairių socialinių projektų, tarp kurių ir „8 minutė“ – iniciatyva, kurios metu tėvai kviečiami praleisti daugiau kokybiško laiko su vaikais.

„Taip, man liūdna, bet toks jausmas šiuo atveju yra normalus. Vis dėlto pamačiau, kaip aplinkinius praturtino renginiai, įvairios iniciatyvos, todėl jų nutraukti neplanuojame. Tikiu, kad „8 minutė“ gyvuos toliau, nebūtina iniciatyvą sieti tik su parduotuve“, – sakė A.Grigaliūnienė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs