Agnė Jagelavičiūtė: „Asta Valentaite, blogai neturėti humoro jausmo“

M.A.M.A raudonojo kilimo suknelių karas tęsiasi. Sulaukusi stilistės, modelio Astos Valentaitės komentaro savo adresu, stilistė Agnė Jagelavičiūtė trečiadienio rytą jai atsakė.
Agnė Jagelavičiūtė
Agnė Jagelavičiūtė / Viganto Ovadnevo/Žmonės.lt nuotr.

Žmonės.lt rašė, kad Agnės Jagelavičiūtės sukritikuotas Astos Valentaitės įvaizdis M.A.M.A apdovanojimuose sukėlė antradienį nuostabą pačiai Astai.

A.Jagelavičiūtės nuomone, A.Valentaitės pasirinkta juoda Juozo Statkevičiaus suknelė – nebuvo tinkamas įvaizdžio sprendimas arenoje vykusiam renginiui. Asta savo atsaką-komentarą, adresuotą Agnei, antradienio vakarą išdėstė socialiniame tinkle „Facebook“.

TAIP PAT SKAITYKITE: Agnės Jagelavičiūtės sukritikuota Asta Valentaitė atkirto: „Sėkmės ugdant skonį ir tobulėjant“ 

Reaguodama į šį A.Valentaitės komentarą A.Jagelavičiūtė neliko skolinga ir trečiadienio rytą feisbuke parašė:

„Asta Valentaite, blogai neturėti humoro jausmo. Nors tikiu, kad tave „numušė“ minios fb kvailių, iškraipiusių mano mintį. Už komplimentus neatsiprašinėsiu.

Įsižeisti iki širdies gelmių, kad suknelė pavadinta nuostabia, meno kūriniu, pati – stiliaus ikona ir idealių formų modeliu. Kritika – „buvo per daug juodų suknelių“.

Nu vau.. Va čia tai gniuždanti, nemandagi, šitokia įžeidi kritika... Nededu šypsniuko, nes esu apakus."

Astos Valentaitės įrašas feisbuke:

Et... Nesu mėgėja viešai aiškintis, kas ir ką apie mane kalba, tačiau šį kartą labai netikėtai mano dėmesį atkreipė...

Posted by Asta Valentaite on 2016 m. vasario 2 d.

Agnės Jagelavičiūtės įrašas feisbuke: 

Asta Valentaite, blogai netureti humoro jausmo. Nors tikiu, kad tave "numuse" minios fb kvailiu iskraipiusiu mano minti....

Posted by Agne Jagelaviciute on 2016 m. vasario 2 d.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis