„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

Agnė Jagelavičiūtė gėrimo reklamos herojus pavertė muzikos instrumentais

Vėlyvą sekmadienio vakarą Agnė Jagelavičiūtė darbavosi viename Vilniaus restorane, kur buvo filmuojama naujo gėrimo reklama. Menininkė tapo šios reklamos bendraautore – sukūrė dalies herojų kostiumus ir pavertė juos muzikos instrumentais. Duris į reklamos filmavimo užkulisius A.Jagelavičiūtė atvėrė Žmonės.lt skaitytojams.
Agnė Jagelavičiūtė
Agnė Jagelavičiūtė / Viganto Ovadnevo/Žmonės.lt nuotr.

Reklama, kurią televizijos žiūrovai išvys maždaug po dviejų mėnesių, subūrė didelę profesionalų komandą: dalį kostiumų jos personažams kūrė A.Jagelavičiūtė, vieną pagrindinių vaidmenų joje įkūnijo manekenė Eglė Žiūkaitė, per 40 žmonių filmavosi masinėse scenose.

Žmonės.lt A.Jagelavičiūtė atskleidė būsimos reklamos scenarijų: „Visi žmonės klube švenčia šventę, groja džiazo muzika. Keli vakarėlyje dalyvaujantys žmonės pasirodo kitoje vietoje, rankose laiko naująjį gėrimą. Tokia yra reklamos mintis – visi „fainiausi“ geria šį gėrimą.“

Menininkė buvo atsakinga už dalį reklamoje matomų herojų kostiumų. „Sukūriau apie šešis kostiumus, kai kuriems jų kūriau tik detales. Iš mano kostiumų žiūrovai turėtų suprasti, kad pagrindiniai reklamos herojai vaizduoja muzikos instrumentus, o kiti – tiesiog geros muzikos megėjus“, – sakė ji. Kitus reklamos aktorius aprengė drabužių tinklas  „Peek & Cloppenburg”.

Viganto Ovadnevo/Žmonės.lt nuotr./Agnė Jagelavičiūtė ir Eglė Žiukaitė
Viganto Ovadnevo/Žmonės.lt nuotr./Agnė Jagelavičiūtė ir Eglė Žiūkaitė

 A.Jagelavičiūtė fantaziją pasitelkė kurdama gitaros, saksofono, trimito, būgnų, pianino kostiumus. „Tai, kad žmonės vaidina instrumentus, atskleis kostiumo detalės. Tikrai nebus taip, kad manekenė Eglė Žiūkaitė, kuri vaidins gitarą, vilkės gitaros formos suknelę ar pati lakstys su gitara. Niekas ir su pianinu ant galvos nebėgios. Viską išsprendžiau šiuolaikiškai: vienų drabužius papuoš aplikacijos, kitų – kitokios detalės“, – sakė A.Jagelavičiūtė.

Ji džiaugiasi, kurdama kostiumus sulaukusi itin daug aplinkinių pagalbos. „Pavyzdžiui, man prireikė labai konkrečių sąsagų. Parašiau apie tai „Facebook“ – galvojau, gal kas pagelbės. Iš kažkur atsirado menininkas, kuris tiesiog per naktį nukalė tokias sąsagas, kokių man reikėjo. O juk kitais atvejais tokiam darbui prireikia kelių mėnesių! Taip pat buvo ir su rankininku-būgnu: tik parašiau, ir žmonės atsišaukė. Tai tiesiog neįtikėtina – kiek daug žmonės moka padaryti, kokie jie entuziastingi!“ – stebisi menininkė.

A.Jagelavičiūtė tikino esanti patenkinta, kad sutiko prisidėti prie šios reklamos gimimo: „Tai bus meniškas produktas, kas šiuo metu pasitaiko pakankamai retai. Man labai patiko kurti šią reklamą: supratau, kad daug žmonių nori kurti meną. Nors reklama ir komercinė, joje išvysite labai daug meniškų detalių.“

Viganto Ovadnevo/Žmonės.lt nuotr./Reklamos filmavimo akimirka
Viganto Ovadnevo/Žmonės.lt nuotr./Reklamos filmavimo akimirka

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“