Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Agneta Kleizienė pristatė žiemai skirtą drabužių kolekciją: tai odė natūralumui ir tikrumui

Nauja lietuviško prekės ženklo „Coocoomos“ rudens/žiemos kolekcija – tai klasikos, minimalizmo ir elegancijos samplaika, o ją neatsitiktinai pristato Lino Kleizos žmona Agneta Kleizienė.
Agneta Kleizienė
Agneta Kleizienė / Miglės Tareilytės nuotr.

Šio sezono deriniuose svarbų vaidmenį užima kašmyro, alpakos vilnos paltai, „oversized“ modelio megztiniai, merino vilnos kostiumai. Tai kolekcija, įkvėpta paprastumo, natūralumo, subtilumo ir labai aiškių formų.

Ši kolekcija skirta moteriai, vertinančiai tikrumą, natūralumą ir kokybę. Ne atsitiktinai ją pristato grožio ir sveikatos namų „Molecule“ įkūrėja Agneta Kleizienė, kuri ypač daug dėmesio skiria sveikam gyvenimo būdui ir natūralaus grožio puoselėjimui, nuolatos domisi išskirtinės kokybės, natūraliais produktais.

Miglės Tareilytės nuotr./Agneta Kleizienė
Miglės Tareilytės nuotr./Agneta Kleizienė

„Tai veikli ir stilinga asmenybė, tačiau pirmiausia Agneta man yra moteriškumo simbolis – daili, trapi, elegantiška, rafinuota, tikra moteris, kuri atlikdama daugybę vaidmenų – žmonos, mamos, verslininkės – spėja kurti ir nepriekaištingą savo įvaizdį“, – pasakoja „Coocoomos“ dizainerė Rūta Mackevičiūtė.

Individualiai sukurtas įvaizdis jau senai tapo svarbiau nei būti tiesiog madinga. Sukurti savo stilių, suprasti, kas tau tinka geriausiai, turėti savo identitetą – tai turbūt kiekvienos moters siekiamybė.

Miglės Tareilytės nuotr./Agneta Kleizienė
Miglės Tareilytės nuotr./Agneta Kleizienė

„Kurdama šią kolekciją daug galvojau apie sąvoką klasika. Ypač šiais beprotiško vartojimo laikais tai, kas labai madinga, taip greitai tampa nebemadinga, ir ar tikrai klasikiniai drabužiai vis dar lieka tinkami vilkėti metų metus? Manau, kad taip! Kaip pavyzdys, geros vilnos paltas arba klasikinis megztinis aukštu kaklu tikrai yra dėvimi kiekvieną žiemos sezoną. Tai ar tikrai verta bėgti paskui madą ir vaikytis trumpalaikių tendencijų, kurios skatina ypač didelį vartojimą, gamybą, nuolatinį išteklių sunaudojimą, užterštumą?“ – klausia Rūta Mackevičiūtė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos