„Jau dvejus metus esu „AiMi“ prekės ženklo veidas, kadangi kūrėjos Aidos nuomone, puikiai atspindžiu moterį, kuriai ji kuria. Domiuosi mada, tačiau dažniausiai ieškau kuo patogesnių aprangos variantų, tad galiausiai kilo mintis, kad norėčiau sukurti savo kolekciją, kuri tiktų ne tik man, bet ir panašia veikla užsiimančiai, užimtai miesto merginai ar moteriai. Visos mes norime visada atrodyti gražiai ir stilingai, nepaisant, kur esame – biure, draugų susibūrime ar gamtoje“, – pasakoja Airinė Palšytė.
Anot lengvaatletės, pagrindinė kolekcijos mintis – auksinė mergaitė savo mieste, jos šūkis: „For your golden moments“ (liet. „Tavo auksinėms akimirkoms“). Taip kuriama asociacija su sėkminga ir veiklia moterimi, kuri nori atrodyti stilingai bet kuriuo savo įtemptos dienos metu. Siekdama išpildyti visą veiklios moters paveikslą, tačiau tuo pačiu nenutolti nuo savo pagrindinės veiklos, Airinė įvaizdinei fotosesijai pasirinko simbolinę reikšmę turinčią avalynę – „Nike Cortez“ sportinius batelius, sukurtus legendinio lengvosios atletikos trenerio Billo Bowermanno. Beprotiškai išpopuliarėję tarp atletų, laikui bėgant „Cortez“ savo populiarumą išsikovojo ir laisvalaikio avalynės segmente.
Su garsiu prekės ženklu bendradarbiaujanti Airinė sako, kad dėl avalynės fotosesijai nė nekilo dvejonių: „Šiais laikais sportinę avalynę drąsiai deriname prie bet kokių drabužių, tad net neabejoju, kad kiekvienos moters pasirinkti mėgstami ir stilingi laisvalaikio bateliai puikiai derės prie mūsų naujosios kolekcijos drabužių tiek juos vilkint biure, tiek išėjus vakare į miestą.“
Naujosios kolekcijos pristatymas vyks liepos 7–8 d., 12.00–21.00 val., Palangos kultūros bare „Kablys. Jūra. Kultūra“.