„Anksčiau visi, tarp jų ir aš, pirkdavome bet ką, nes trūko žinių. Dabar beveik kas antroje laidoje yra kalbama apie tai, ką valgome ir apie kosmetikos sudėtį. Kabant apie maistą, ypatingai pradėjau žiūrėti, ką valgau, kai laukiausi ir gimė Ugnė“, – Žmonės.lt sakė ekologiškos kosmetikos „Madara“ pristatyme sutikta atlikėja.
Kiekvieną kartą pirkdama maisto ar kosmetikos produktus, A.Pilvelytė skaito jų sudėtį. Pasak jos, gyvenant chemijos amžiuje, yra labai svarbu atsirinkti, kas yra naudinga ir vertinga. „Tačiau tam reikia laiko ir kantrybės. Pavyzdžiui, šiandien pusę dienos ieškojau kremo, kuris tiktų mano odai“, – pasakojo ekologiškų prekių pasirinkimu mūsų šalyje patenkinta atlikėja.
Dažniausiai vaistinėse kosmetiką perkanti Aistė neabejoja, kad šie metai – išsivalymo laikotarpis. Moters nuomone, vis sparčiau į mūsų pasaulį veržiasi ekologiški ir natūralūs produktai, tačiau tam reikėjo sukrėtimo. Juo galėjo tapti ir Europą ištikusi finansinė krizė. „Kai žmogus patiria insultą, pradeda žiūrėti, ką valgo ir geria. Kažkas turi truputėlį suduoti žmogui per galvą, kad jis atsipeikėtų ir suprastų, kaip ir kas čia“, – tvirtino A.Pilvelytė.