„Mitas, kad į kvepalus įdėta brangios medienos ar dar kažko labai ypatingo, tai tik masina jūsų dėmesį. Viskas gaminama iš tų pačių sintetinių medžiagų. Tuomet kyla klausimas, už ką mes mokame? Pirmas mitas: vyriški, moteriški kvepalai. Nėra jų, jie neturi lyties. Gvazdikas – moteriškas, ar vyriškas, tai tiesiog gėlė. Vadinasi, per metus parfumerijos pramonė gali pasiūlyti kelis tūkstančius naujų kvepalų rūšių. Jie sugrupuojami į vyriškus, moteriškus“, – pasakojo Aistis Mickevičius.
Tuomet kas kelia kvepalų kainas dešimtis kartų? Pasak A. Mickevičiaus, visų pasaulio kvepalų savikaina yra ne didesnė nei 6 doleriai! „Pavyzdžiui, Leonardo Da Vinči šedevrai, jie neįkainojami, pasinagrinėjus, kokia savikaina šio paveikslo, turbūt brangiausiai kainuoja rėmas, o savikaina apie 100 eurų, tas pats yra ir su kvepalais. 6 dolerius kainuoja skystis, o ne ypatingas buteliukas, tai juk marketingas – pagrindinis tikslas yra pritraukti jūsų dėmesį“, – teigė jis.
Vadovų konferencijoje pranešimą skaitęs Aistis Mickevičius pabrėžė, kad verslininkui labai svarbu gerai kvepėti, nes žmogus – primityvus gyvūnas, nors dabar jau ir civilizuotas, vis tik turi tą savybę užuosti žmogų ir iš kvapo susidaryti pirmąjį įspūdį.
„Atradau daug įdomios informacijos, pavyzdžiui, sutinkant verslo partnerį ir panagrinėjus, kokius kvepalus jis naudoja, gali susidaryti įspūdį apie jo pomėgius, skonį, piniginės storį“, – sakė Aistis.