Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Akciją „Rožinis grožio kąsnelis“ vainikavo „X Faktoriaus“ dalyvių koncertas

Tarptautinę moters dieną pradėta akcija „Rožinis grožio kąsnelis“, kurios metu rinktos lėšos prieš krūties vėžį kovojančiam projektui „Nedelsk“ paremti, ketvirtadienio vakarą pasiekė finišo tiesiąją – sostinės prekybos centre „Panorama“ vyko baigiamasis akcijos koncertas. Jo metu savo dainas susirinkusiai publikai dovanojo TV3 projekto „X Faktorius“ žvaigždės – nugalėtoja Giedrė Vokietytė, Aleksandra Metalnikova ir grupė „4 Roses“.
Giedrė Vokietytė
Giedrė Vokietytė / Gretos Skaraitienės / BNS nuotr.


Prekybcentryje surengtas renginys sulaukė ne tik grėsmingos ligos paliestų, bet ir projektą „Nedelsk“ remiančių moterų dėmesio: specialiai surengtame koncerte pasirodė Irena Marozienė, Kristina Savickytė, Asta Valentaitė ir, žinoma, projekto vadovė Agnė Zuokienė.

Vakaro metu A.Zuokienei įteiktas čekis su visais akcijos metu gautais pinigais – suma, kuri buvo surinkta visą mėnesį kavinėje „La Crepe“ nuskaičiuojant po dešimt procentų sumos nuo kiekvienų parduotų salotų. Kiek tiksliai litų slėpėsi A.Zuokienės rankose atsidūrusiame voke aktskleista nebuvo.

„Tai, kiek šiame voke yra pinigų, reiškia, kiek papildomų dienų veiks akcijos „Nedelsk“ autobusiukai. Kiekvienas litas mums reiškia papildomą laiką, skiriamą moterų apžiūrai. Gydytojams, atliekantiems apžiūras, mes mokame atlyginimus, o samdome tik pačius geriausius“, – portalui Žmonės.lt sakė A.Zuokienė.

Anot moters, statistika, gaunama fiksuojant moterų apsilankymus autobusiuke, nėra perdėm džiuginanti. „80-iai procentų autobusiuke apsilankiusių moterų apima džiaugsmas, nes jos sužino esančios sveikos. Dvidešimt procentų sužino, kad kažkas su sveikata yra negerai. Labai gaila, tačiau kasdien atsiranda po vieną moterį, kuri sužino serganti krūties vėžiu“, – apgailestavo A.Zuokienė.

Agnė Zuokienė
Agnė Zuokienė

Labiausiai A.Zuokienė nerimauja dėl to, kad laiku sveikatos nepasitikrinusių moterų dažnai pasitaiko didmiesčiuose. „Keista, kad miestuose gyvenančios moterys, kurioms visa informacija lengvai pasiekiama ir žinoma, laiku nepasitikrina, o vėliau sužino, kad serga. Dvidešimt pirmas amžius nėra tas laikas, kai krūties vėžys gali mus nugalėti“, – pabrėžė moteris.

Parėmė dainomis

Koncerto metu pasirodžiusios dainininkės taip pat reiškė didelę paramą publikoje susirinkusioms ligą kenčiančioms moterims. Joms dovanojo pačių perdainuotus žinomiausių pasaulio atlikėjų hitus, kuriuos traukė dalyvaudamos „X Faktoriuje“. Ir „4 Roses“ merginos, ir G.Vokietytė, ir A.Metalnikova negailėjo palaikymo žodžių sergančioms.

„Linkiu kiekvienai laiku pasitikrinti ir pasirūpinti savo sveikata, kad vėliau nereikėtų labai labai labai ilgai gydytis“, – į publiką kreipėsi A.Metalnikova.  Savo ruožtu mergina prašė visų susitelkti į pačias geriausias mintis ir siųsti jas tiems, kas išgirdo blogą žinią. „Labai tikiu, kad mūsų mintys gali jiems padėti“, – patikino dainininkė.

Aleksandra Metalnikova
Aleksandra Metalnikova

„Noriu paprašyti visų, kad išgirdusios blogą žinią nenuleistumėte rankų. Kaip ir šioje dainoje, taip ir gyvenime – bandykite, bandykite, bandykie“, – kalbėjo G.Vokietytė, publikai dovanojusi Pink kūrinį „Try“.

Tačiau akcijos finalas nesiribojo dainomis – vakaro metu mėginta parodyti, jog net ir serganti moteris vis tiek yra visavertė ir gali būti stilinga, pasipuošusi bei graži. Žiūrovams pristatytos trys šiuo metu su krūties vėžiu kovojančios moterys, pasiryžusios viešai pakeisti savo stilių – sėdusios į kirpėjų ir visažistų kėdes moterys atnaujino šukuosenas ir pasipuožė profesionaliu makiažu, o kartu su stilistais sukūrė naują įvaizdį apsipirkinėdamos drabužių parduotuvėse.

Renginio akimirka
Renginio akimirka

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos