Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Aktorė Katie Holmes sukūrė kosmetikos liniją ir ruošiasi išleisti savo vardo kvepalus

Reklamuodama „Bobbi Brown“ kosmetiką aktorė Katie Holmes taip įsitraukė į kompanijos veiklą, kad net su jos įkūrėja Bobbi Brown sukūrė specialią kosmetikos liniją „The Bobbi & Katie Collection“.
Katie Holmes
Katie Holmes / „Scanpix“/„Sipa Press“ nuotr.

Rudenį prekyboje pasirodysiančią kosmetikos liniją „The Bobbi & Katie Collection“ sudarys vokų šešėlių paletė, šepetėlių rinkinys, dviejų atspalvių kreminiai skaistalai ir miniatiūrinis akių pieštukas.

„Mūsų tikslas buvo sukurtį ką nors, kas moterims būtų labai naudinga, – sakė Katie Holmes portalui WWD. – Šia kosmetika galima pasidažyti važiuojant taksi, vonioje, stovėjimo aikštelėje laukiant vaikų iš futbolo treniruotės. Tai labai paprasta, bet moterims patinka turėti ką nors, kas verčia jas jaustis gerai.“

„Aš esu užsiėmusi, Bobbi yra užsiėmusi – nepažįstu nė vienos moters, kuri nėra užsiėmusi. Moterims reikia ko nors, kas greitai pataisytų jų išvaizdą – joms reikia natūralių spalvų. Nė viena nenori atrodyti taip, tarsi būtų prie veidrodžio praleidusi kelias valandas. Svarbiausia atrodyti dailiai ir neskirti tam per daug pastangų.“

„Žaviuosi Bobbi, nes ji yra nuostabi makiažo meistrė. Visada klausiu jos: ką daryti, kai miegojau tik keturias valandas ir turiu eiti į susitikimą? Kaip neatrodyti pavargusiai?“ – kosmetikos kūrėją Bobbi Brown gyrė aktorė.

Patarimų, kaip atrodyti nepavargusiai, Katie Holmes artimiausiais mėnesiais gali labai reikėti – šiuo metu aktorė yra užsivertusi darbais. Vienu metu ji filmuojasi dviejuose filmuose, kuria odos priežiūros liniją su „Bobbi Brown“ kosmetika, ruošiasi Niujorko mados savaitei, kurioje pristatys naują „Holmes & Yang“ kolekciją, kurią kūrė kartu su savo stiliste Jeanne Yang, ir dar derasi dėl savo vardo kvepalų kūrimo.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?