Metinė prenumerata tik 7,99 Eur. Dabar tikrai ne metas nustoti skaityti!
Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!

Aktorės Skaistės Anusevičiūtės vestuvės: raitas jaunikis, nuotaka valtyje ir įžadai saloje

Aktorė Skaistė Anusevičiūtė (25) įsitikinusi – tai buvo meilė iš pirmo žvilgsnio, kuri po 8-erių metų draugystės atvedė ją ir policijos pareigūną Irmantą Vievesį (28) prie altoriaus. Tikra romantike save laikanti mergina vestuves pavertė tikra pasaka gamtoje – valtele ją atplukdė mylimojo tėtis, o senelis palydėjo ir perdavė ranką jos gyvenimo vyrui.
Skaistė Anusevičiūtė ir Irmantas Vievesys
Skaistė Anusevičiūtė ir Irmantas Vievesis / Irmanto Gintalo nuotr.

Jųdviejų draugystė prasidėjo prieš 8 metus – visai netikėtai, kai gyveno skirtinguose miestuose.

„Mūsų pažintis labai magiška, aš romantikė, todėl šventai tikiu, kad tai buvo meilė iš pirmo žvilgsnio, tik užtruko šiek tiek, kol susivokėme ir atlaikėme visus mums siųstus išbandymus. Susipažinome vasarą Palangoje, ankstyvą rytą. Miestas miegojo po siautulingos nakties, aš ruošiausi darbui – dirbau ledų pardavėja, o Irmantas su geriausiu draugu žingsniavo po vakarėlio, jis tiesiog negalėjo praeiti pro šalį“, – 15min pasakojo Skaistė Anusevičiūtė.

Skiriantis atstumas Vilnius-Klaipėda jųdviejų meilei nesutrukdė. Anaiptol, tik stiprino jausmus ir privertė vertinti kiekvieną akimirką. O galiausiai po 6-erių metų draugystės, Irmantas pasiryžo žengti tą svarbųjį žingsnį.

„Nors apie sužadėtuves anksčiau kalbėjome, man jos buvo visiškai netikėtos. Irmantas tam neturėjo plano, viskas vyko ekspromtu. Piršlybos sutapo su mano 24-uoju gimtadieniu, mūsų atostogomis Saharos dykumoje, Maroke – naktį buvome visiškai vieni ir dar tūkstančiai žvaigždžių... Tiesa, Irmantui net teko pirštis antrą kartą, nes pirmąjį nepatikėjau, galvojau, kad juokauja, tad jis susigėdo ir pavertė viską juokeliu, patikrino mano reakciją ir pakartojo po keletos valandų visiškai sutemus“, – sakė aktorė.

Irmanto Gintalo nuotr./Skaistė Anusevičiūtė ir Irmantas Vievesis

Vestuvės Meilės saloje

Rugpjūčio 25-ąją aktorė, verslo renginių organizatorė, LRT Opus laidos „#SavaitgalioŽemėlapis“ vedėja tapo Skaiste Vievese. Su vyru Irmantu jiedu iškėlė savo svajonių vestuves – romantiškas, visiškai nestandartiškas, tokias, kuriose abu jautėsi geriausiai.

„Turėjome netradicinę viziją ir ją įgyvendinome, susituokdami gamtoje. Išsirinkome Meilės salą esančią Pakruojo dvare, kurioje vyko ir sutuoktuvių ceremonija, ir pati šventė. Nuotykių netrūko nuo pat ankstaus ryto... Svečius džiuginome netikėtais sprendimais, jaunikis visus pasitiko ant žirgo – Irmantas puikus raitelis! Jis visus svečius lydėjo iš taško A į tašką B, nes dvaro teritorija labai didelė... Oras ir džiugino, ir gąsdino – mūsų šventės simbolikoje labai svarbią dalį užėmė stichijos, kurios atspindi 8 metų draugystę. Tad nieko kito ir nesitikėjome, likome apdovanoti ir saule, ir lietumi“, – šypsojosi Skaistė.

Irmanto Gintalo nuotr./Skaistės Anusevičiūtės ir Irmanto Vievesio vestuvės

O nuotakos perdavimas gyvenimo vyrui buvo išties įspūdingas. „Mano mama perdavė mane Irmanto tėveliu Mindaugui, kuris su valtele ežeru atplukdė iki salos ir joje esančio jaunikio, svečių bei sutuoktuvių arkos. Saloje mane pasitiko mylimas senelis Stanislovas, kuris ir palydėjo į būsimo vyro rankas, – šypsojosi ji. – Labiausiai įsimintina akimirka likusi po visos šventės – pirmas mūsų šeimų susitikimas prieš ceremoniją. Mano šeima – mama ir dvi seserys jau 15 metų gyvena Prancūzijoje. Per visą laiką nepavyko supažindinti mūsų abiejų tėvų. Bet viskas gavosi tiesiog puikiai!“

Irmanto Gintalo nuotr./Skaistė Anusevičiūtė

Be to, jaunieji savo aprangą vienas nuo kito išlaikė paslaptyje iki pat paskutinės akimirkos – ir rezultatu abu liko labai patenkinti.

„Tarp mūsų taip pat niekas netarpininkavo, tad šiek tiek jaudinomės, ar derėsime, bet pasidavėm avantiūrai ir likome labai maloniai nustebinti vienas kito išvaizda. Aš Lietuvoje neradau už prieinama kainą savo svajonių suknelės. Pirkau internetu, sugundė netradicinis modelis ir adekvati kaina, bet suknelę savo rankose turėjau tik likus 10 dienų iki vestuvių. Jaunikis savo kostiumą taip pat susikomplektavo pats nuo a iki z“, – pasakojo aktorė.

Irmanto Gintalo nuotr./Skaistė Anusevičiūtė ir Irmantas Vievesis

Tądien pora apsimainė ir neeiliniais žiedais. „Gaminome žiedus pagal užsakymą, paženklinome juos baltų simboliais, patys rinkomės raštus ir kitas detales. Labai džiaugiamės savo žiedais bei tuo, kad jie unikalūs ir tik mudu tokius turim“, – šypsojosi Skaistė.

Po vestuvių Irmantas ir Skaistė medaus kopinėti išvyko į Ispaniją. „Susiplanavome kelionę per Andalūzijos regiono paplūdimius – prieš 4-erius metus tokiu pat stiliumi keliavome Portugalijos paplūdimiais. Tad automobiliu aplankėme ir išnaršėme 10 miestų per 10 dienų: Malaga-Marbela-Esteponas-Gibraltaras-Tarifa-Sevilija-Huelva-Lagos-Sagresas-Faras. Be to, išpildėme vieną savo svajonių – nardėme su profesionalų priežiūra Atlanto vandenyne. Visgi panašu, kad po šio medučio reikės atskirų atostogų“, – juokėsi S.Anusevičiūtė.

Kai vieni savo meilę oficialiai įprasmina jau norėdami atžalų, šie jaunavedžiai sako mažai planuoja. „Mūsų pora dažnai pasiduoda likimo vingiams, nors aš asmeniškai esu linkusi viską planuoti, bet su Irmantu visi planai netenka prasmės – jis nori džiaugtis ir gyventi šia diena. Visiems statusams, pagausėjimams ir kitiems oficialumams leidžiame ateiti į mūsų gyvenimus natūralia tėkme“, – 15min sakė Skaistė Anusevičiūtė.

Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais
Žaidimų industrijos profesionalus subūrusiems „Wargaming“ renginiams – prestižiniai tarptautiniai apdovanojimai