„A&V“ prekinio ženklo kūrėjų kolekcijoje vyravusios spalvos – juoda ir visi absoliučiai visi jos tonai. Žinoma, rudos ir pilkos atspalvių taip pat neišvengta. Podiumu kulniavo rafinuotos kokteilinės suknelės, kūno linijas pabrėžiantys paltukai ir kostiumėliai.
Banteliai, dirželiai, sagelės ir kitos mažos, tačiau itin dizainerių duetui svarbios smulkmenos, drabužiams pridėjo papildomos estetikos, šarmo bei tik moterims būdingo subtilumo. O juoda spalva, nėra abejonės, suteikė kolekcijai nepailstančios klasikos prieskonio.
Audinių spektras, tiesa, buvo nuo lengvai krentančio šilko iki aksomo ir net kailio, kurį dizaineriai savo kolekcijoje panaudojo pirmą kartą. O kirpimai priminė 1950-1960 metais vyravusius modelius. Tad kelis situetus galima būtų vadinti tiesiog įkvėptais vintažo ir prieš keturis dešimtmečius gyvavusios mados.
Gretos Skaraitienės/Žmonės.lt nuotr./Kolekcijos akimirka |
Kita vertus, manekenės šiek tiek priminė žavias Davido Lyncho ar Alfredo Hitchcocko filmų damas. Kokteilinės suknelės puikai atitiko to laimečio ir šių kūrėjų žanro specifiką. Nors, šioje kolekcijoje, galbūt dėl kazino aplinkos, galima buvo justi ir Džeimso Bondo dvasią – juk kiekviena manekenė buvo bent iš dalies panaši į garsiausio visų laikų slaptojo agento širdies damą.
Tiek kolekcijos reklaminiu, tiek ir finaliniu modeliu tapo neseniai dizaineriui sūnų Mykolą padovanojusi manekenė Monika Račiūnaitė. Moteris atrodė nepakartojamai ir visiškai atgavusi savo idealiomis mados pasaulyje laikomomis kūno formomis.
Šią kolekciją Aleksandro Pogrebnojaus ir Vidos Simanavičiūtės kūrybos gerbėjai galės pamatyti ir įsigyti nuo gruodžio 19 dienos „Este butique“ parduotuvėse.
Gretos Skaraitienės/Žmonės.lt nuotr./ Aleksandras Pogrebnojus ir Vida Simanavičiūtė |